بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

نداشتن بدهی عوارض تردد، شرط جدید تعویض پلاک

نداشتن بدهی عوارض تردد، شرط جدید تعویض پلاک

نداشتن بدهی عوارض تردد، شرط جدید تعویض پلاک جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ حاکی از آن است که دولت به وزارت راه و شهرسازی برای دریافت عوارض تردد در بزرگراه‌ها مجوز داده و شرط تعویض پلاک نداشتن بدهی عوارض است.

نداشتن بدهی عوارض تردد، شرط جدید تعویض پلاک

جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ حاکی از آن است که دولت به وزارت راه و شهرسازی برای دریافت عوارض تردد در بزرگراه‌ها مجوز داده و شرط تعویض پلاک نداشتن بدهی عوارض است.

به گزارش خبریفا به نقل از ایران جیب جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ حاکی از آن است که دولت به وزارت راه و شهرسازی برای دریافت عوارض تردد در بزرگراه‌ها مجوز داده و شرط تعویض پلاک نداشتن بدهی عوارض است.

بر اساس بند «ک» تبصره ۱۱ (مسکن و حمل‌ونقل) وزارت راه و شهرسازی مجاز است از طریق مشارکت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی اخذ عوارض از همه آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها را به‌صورت الکترونیکی عملیاتی کند.

همچنین وزارت راه مکلف است در تعیین نرخ عوارض جاده‌ای به‌صورت پلکانی به نحوی عمل کند که حقوق کاربرانی که به‌موقع نسبت به عوارض اقدام می‌کنند رعایت و انگیزه لازم برای پرداخت به‌موقع عوارض حفظ شود.

فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران و شرکت‌های بیمه‌گر به‌منظور حمایت از الکترونیکی کردن -عبور- آزادراه‌ها موظف به اخذ مفاصاحساب بدهی‌های ناشی از عوارض آزادراهی از متقاضیان تعویض پلاک خودرو و خدمات بیمه شخص ثالث است. منابع حاصل برای استهلاک اصل و سود سرمایه‌گذاری صورت گرفته در محور جاده‌ای که تردد در آن انجام گرفته،‌ صرف شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.