بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

بهمراه انگیزه و افکار نوین پولدار شدم

بهمراه انگیزه و افکار نوین پولدار شدم

بهمراه انگیزه و افکار نوین پولدار شدم بازنده کسی است که در انتظار معجزه می ماند تا کسی از راه برسد و آرزوهایش را برآورده سازد. اگر منتظر معجزه باشیم و تلاشی نکنیم بی شک بازنده هستیم. روزی من هم تصمیم گرفتم تجارت خودم را شروع کنم و دیگر دست روی دست نگذارم. به شکر الهی امروز یک تاجر موفق هستم و در ادامه قصد دارم شما عزیزان را با محصولاتم آشنا کنم.

قیر امروز

قیر امروز دارای انواع مختلفی می باشد که هر یک از آن ها دارای خصوصیات و ویژگی های خاصی بوده و کاربری آن ها را متفاوت می سازد. این ماده سیاه و چسبناک ماده ای به نام قیر است که در اصل از مواد نفتی بوده و در زمینه راه سازی و ساختمان سازی استفاده می شود. این ماده در دمای عادی محیط حالتی جامد داشته است که در صورت حرارت دیدن نرم شده و می توان آن را مورد استفاده قرار داد. از مهم ترین و شناخته شده ترین این انواع می توان به قیر نفتی، قیر طبیعی و قیر قطرانی اشاره نمود.

بهمراه انگیزه و افکار نوین پولدار شدم

قیر امولسیون

قیر امولسیون یک نوع سیستم دو فازی متشکل از قیر، آب و مواد افزودنی مختلف است که تشکیل و تثبیت ذرات ریز قیری پراکنده در محلول آبی را تسهیل می کند. معمولاً در این فرمول از یک بایندر هیدروکربنی (معمولاً قیر آسفالتی) که به عنوان یک فاز پراکنده یا ناپیوسته عمل می کند در محلول آب استفاده می کنند. قیر امولسیون را بدون پیش گرمایش می توان در راهسازی و ساختمان استفاده کرد و باعث صرفه جویی منابع انرژی و بالا رفتن کیفیت شد. همچنین به دلیل اینکه دارای ویسکوزیته بالایی می باشد می‌تواند با محیط سازگاری مطلوب از خود نشان دهد و این محصول دارای رنگ سیاه بوده و همچنین فاقد هرگونه نا خالصی می باشد.

قیر امولسیون

قیر بشکه ای ۲۲۰ لیتری

قیر بشکه ای ۲۲۰ لیتری به صورت لیتری در بازار عرضه می شود که علاوه بر کیفیت از قیمت مناسب برخوردار بوده که در صنایع مختلفی از جمله صنعت ساختمان و راه سازی کاربرد زیادی دارد. باید گفت این ماده سیاه رنگ از مواد اولیه و ترکیبات خاصی در تولید آن استفاده شده که با وجود کاربرد فراوان از عملکرد بسیار عالی برخوردار می باشد. صادرات قیر ایران جزو یکی از بارزترین تجارت هایی است که ایران با حدود ۱۹ کشور دیگر انجام می دهد و سالانه رقم بالایی از قیر را صادر می کند که از نفت خام به دست می آید. همچنین توجه به نوع بسته بندی با نشان استاندارد جهانی هنگام خرید بسیار حائز اهمیت می باشد.

قیر بشکه ای 220 لیتری

 

این خبر توسط شهروند خبرنگار ارسال شده و صحت آن توسط پایگاه خبری خبریفا رد یا تائید نمی شود

جهت ارسال خبر از طریق لینک زیر اقدام نمایید

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.