بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

دریافت کارنامه از سایت مای مدو (همه پایه ها) – my.medu.ir

دریافت کارنامه از سایت مای مدو (همه پایه ها) – my.medu.ir

دریافت کارنامه از سایت مای مدو (همه پایه ها) – my.medu.ir

به گزارش خبری فا این مقاله راهنمای نحوه دریافت کارنامه از سایت my.medu.ir (همه پایه ها) را شرح داده ایم. آدزس سایت کارنامه، my.medu.ir است. پیش از این، کارنامه دانش آموزی از طریق سایت پادا دریافت می شود اما از نیمه دوم سال ۱۴۰۱ به بعد، کارنامه دانش آموزان کل کشور در سایت مای مدو قابل مشاهده است.

این مقاله مناسب مسئولین محترم تمامی مدارس کشور، اولیای گرامی دانش آموزان و کلیه دانش آموزان تمامی مقاطع تحصیلی و پایه های ابتدایی، متوسطه اول و دوم می باشد. با مشاهده فیلم نحوه دریافت کارنامه از سامانه مای مدو، می توانید کارنامه دانش آموزی دریافت کنید:

آدرس سایت جدید دریافت کارنامه دانش آموزی – مای مدو

با توجه به تغییر ادرس سامانه مشاهده کارنامه دانش اموزان ابتدایی متوسطه اول و متوسطه دوم، جهت مشاهده کارنامه خود به صورت انلاین می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

فیلم نحوه دریافت کارنامه از my.medu.ir

مسئولین محترم مدارس اولیای گرامی دانش آموزان و کلیه دانش آموزان تمامی مقاطع تحصیلی و پایه های ابتدایی، متوسطه اول و دوم می توانند با مشاهده فیلم زیر، برای دریافت کارنامه اقدام نمایند. توجه داشته باشید که پیش از این، کارنامه دانش آموزی از طریق سایت پادا دریافت می شود اما از نیمه دوم سال ۱۴۰۱ به بعد، کارنامه دانش آموزان کل کشور در سایت مای مدو قابل مشاهده است.

فیلم زیر از زبان ساده توسط یکی از مسئولین مدارس استان خوزستان شرح داده شده است و راهنمای جامع برای مدارس کل استان های کشور، جهت دریافت کارنامه می باشد:

راهنمای ورود دانش آموزان به My.medu.ir

  • انتخاب نقش دانش آموز از منوی انتخاب نقش.
  • کاربری : کدملی دانش آموز
  • رمز : شماره سریال ۶ رقمی شناسنامه

جهت ورود مدیران به My.medu.ir

  •  انتخاب نقش فرهنگی از منوی انتخاب نقش.
  •  کاربری : کدملی مدیر
  •  رمز : رمز رتبه‌بندی

در my.medu.ir با انتخاب دسترسی دانش آموز و کد ملی و سریال شناسنامه دانش آموز وارد شده و به نقل و انتقالات ،گواهی اشتغال ،…. دسترسی پیدا کنید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.