بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

مسابقه کتابخوانی «بصیرت» به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار می‌شود

مسابقه کتابخوانی «بصیرت» به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار می‌شود

مسابقه کتابخوانی «بصیرت» به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار می‌شود مدیرکل توسعه منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری مسابقه کتابخوانی «بصیرت» خبر داد و گفت: مسابقه کتابخوانی «بصیرت» با محوریت کتاب «گفتارهای تربیتی» به مناسبت چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ویژه کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران، خانواده آنان، سازمان‌های تابعه و بازنشستگان بنیاد برگزار می‌‌شود.

مسابقه کتابخوانی «بصیرت» به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار می‌شود
به گزارش خبری فا به نقل از ایثار، بهادر کاظمی از همکاری «اداره‌کل توسعه منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران» و «اداره‌کل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران» برای برگزاری مسابقه کتابخوانی «بصیرت» ویژه چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.
وی جهاد تبیین، نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتابخوانی و الگوسازی مهارت‌های تربیتی و فرهنگی در بین کارکنان و خانواده‌های محترم آنان را از اهداف برگزاری مسابقه برشمرد و افزود: این مسابقه با عنوان «بصیرت» با محوریت کتاب «گفتارهای تربیتی» برگزار می‌شود که در آن از مجموعه کتاب‌های دانشمند شهید دکتر «محمدجواد باهنر» استفاده شده است.
مدیرکل توسعه منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه اظهار داشت: سازمان دانایی محور و یادگیرنده در خدمت‌رسانی و تعالی پیشتاز و پیشقراول خواهد بود و لازمه آن فرهنگ‌سازی و اخلاق‌مداری در سازمان است.
بهادر کاظمی درباره زمان برگزاری مسابقه گفت: مسابقه کتابخوانی «بصیرت» از یازدهم تا بیستم بهمن‌ماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد. کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران و خانواده‌ آنان می‌توانند برای شرکت در این مسابقه به سایت نوید شاهد مراجعه کنند و با دقت به سوالات پاسخ دهند.
گفتنی است، در پایان به ۳۰ نفر از برگزیدگان این مسابقه کتابخوانی به قید قرعه مبلغ ۱۰ میلیون ریال جایزه نقدی اهداء خواهد شد.
برای دریافت فایل کتاب گفتارهای تربیتی اینجا کلیک کنید.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.