بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

ثروت را با این روش ارزنده در زندگی ام به جریان انداختم

ثروت را با این روش ارزنده در زندگی ام به جریان انداختم

ثروت را با این روش ارزنده در زندگی ام به جریان انداختم یکی از بهترین انواع کسب و کارها که شما می توانید بدون سقف درآمدی به درآمد بالایی برسید و فرصت ثروتمند شدن را به دست آورید تجارت است که به نظر خیلی ها این شغل نیاز به سرمایه بالایی دارد. اما روش های نوین تجارت این مشکل را حل کرده است و زمینه را برای فعالیت تمام اقشار جامعه را فراهم کرده است. من نیز از این روش عالی برای کسب درآمد استفاده کردم و توانستم در عرض چند ماه با فروش محصول بالش ثروتمند شوم.

بالش بارداری سی شکل

هدف از طراحی بالش بارداری سی شکل به صورت سی شکل قرار گرفتن بالشت در بین زانوها و لگن می باشد که موقعیت مناسبی را در زمان خواب برای مادر فراهم می کند. بالشت سی شکل به صورتی طراحی شده است که با در آغوش گرفتن آن فرم شانه ها در بهترین حالت قرار گرفته و خستگی از روی بدن کم می شود. این بالشت وزن کمی دارد و بسیار سبک است که به راحتی قابل حمل و جابجایی می باشد همچنین از ایجاد حساست و یا تعرق جلوگیری می کند. روکشی که به روی این بالشت قرار داده شده از جنس الیاف طبیعی بوده و قابل جدا شدن و شستشو می باشد.

ثروت را با این روش ارزنده در زندگی ام به جریان انداختم

بالش پر

تهیه بالش پر با استفاده از پر های مختلف بدن یک پرنده نیز از ارزش متفاوتی بهره می برد. پر های گردن و شکم پرنده نرم تر و لطیف تر از پر های بخش بال و پشتی آن هستند نمونه های نرم و ریز گران قیمت تر می باشند. بازه قیمت بالش پر بین ۲۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان است. پاسخ به ۲ سوال درباره بالش پر به این شرح می باشد. ۱: بالش پر چه مزیت هایی دارد؟ زمینه ای نرم و راحت برای قرار گیری سرد فراهم نموده که منجر به خوابی آرام می شود. ۲: نحوه شستشوی بالش پر چگونه است؟ متاسفانه شست و شوی این محصول چندان ساده نیست و در صورت شستن باید در هوای آزاد قرار گرفته تا خشک شود.

بالش پر

بالش طبی

برخی ازانواغ بالش طبی قابل شستشو هستند و برخی دیگر بسته به مواد بکار رفته نیازی به شستشو ندارند. بالش را با اندازه تخت خود هماهنگ کنید بالش هایی که به تشک شما بیاید یعنی سفتی و نوع فوم بالش با نوع کف و سفتی تشک مطابقت داشته باشد. بالش هایی که سفت هستند بیشتر سر و گردن را حمایت می کند و همچنین اینکه توصیه می شود بالشی با استحکامی بیشتر خرید کنید به این دلیل است که در طول زمان استحکام خود را از دست می دهند. بنابراین بالشی خریداری کنید که فوم با کیفیت بالا و چگالی و استحکام کافی داشته باشد.

بالش طبی

 

این خبر توسط شهروند خبرنگار ارسال شده و صحت آن توسط پایگاه خبری خبریفا رد یا تائید نمی شود

جهت ارسال خبر از طریق لینک زیر اقدام نمایید

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.