بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

انعقاد ۱۴ قرارداد با مجموعه‌های دانش‌بنیان توسط سازمان اقتصادی کوثر

انعقاد ۱۴ قرارداد با مجموعه‌های دانش‌بنیان توسط سازمان اقتصادی کوثر

انعقاد ۱۴ قرارداد با مجموعه‌های دانش‌بنیان توسط سازمان اقتصادی کوثر مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر روز یکشنبه ۱۴ اسفندماه در مراسم افتتاح نخستین جشنواره کارآفرینی ایثارگران گفت: ۱۴ قرارداد با مجموعه‌های دانش‌بنیان برای حل مسائل سازمان اقتصادی کوثر منعقد شده است.

انعقاد 14 قرارداد با مجموعه‌های دانش‌بنیان توسط سازمان اقتصادی کوثر
به گزارش خبری فا به نقل از ایثار، ناصر فخاری با اشاره به برگزاری رویداد نمایشگاهی مسئله محور سازمان اقتصادی کوثر، گفت: در این رویداد ۱۲۴ مسئله فناورانه در ۳۷ شرکت سازمان اقتصادی کوثر مطرح شد که فناورانه و دانش‌بنیان بودند و اینکه در جشنواره کارآفرینی ایثارگران امکان تعامل بین سازمان اقتصادی کوثر و شرکت‌کنندگان وجود دارد نیز ظرفیت بسیار خوبی است.
مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر افزود: خوشبختانه نگاه عالمانه‌ای بر رویداد نمایشگاهی مسئله محور سازمان اقتصادی کوثر حاکم بود و در ۴ روز برگزاری این نمایشگاه نیز ۱۴ قرارداد با مجموعه‌های دانش‌بنیان برای حل مسائل منعقد شد.
فخاری با اشاره به تنوع مسائل در سازمان اقتصادی کوثر و جذابیت آن برای مجموعه‌های دانش‌بنیان، خاطرنشان کرد: میزان پراکندگی موضوعات برای کسانی که اهل علم هستند جذابیت دارد. من اعتقاد دارم اگر کسی می‌خواهد کارآفرین شود بیش از اینکه به اقدامات بزرگان کارآفرینی توجه کند باید به افرادی بپردازد که دلشان می‌خواست کارآفرین باشند اما توفیق نیافتند و دلیل عدم موفقیت آنها را بیابد، زیرا نکات زیادی در شکست‌ها نهفته شده است.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.