سامانه ایثار من (My isaar) / دریافت خدمات الکترونیک ایثارگران
سامانه ایثار من
به گزارش خبری فا کوروش محمد حسینی سرپرست مرکز فناوری اطلاعات و نوسازی اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در اثر حمله سایبری که در تیرماه امسال به سامانه بنیاد شهید و امور ایثارگران شد، تعدادی از سامانههای بنیاد آسیب دیده و از دسترس خارج شدند و یکی از این سامانهها «ایثار من» بود که سامانه اصلی برای خدمات رسانی به ایثارگران، خانواده معزز شهدا، آزادگان و جانبازان است.
وی در ادامه گفت: سامانه «ایثار من» و چند سامانه دیگری که توسط دشمن از دسترس خارج شد را توانستیم در همان روزهای ابتدایی احیا کنیم و همانطور که میدانید شبکه داخلی در بنیاد شهید و امور ایثارگران در سراسر کشور وجود دارد که این سامانه در اختیار همه همکاران قرار گرفت و خدمات رسانی به جامعه ایثارگران از سر گرفته شد، اما برای اینکه دوباره این خدمات در بستر اینترنت ارائه شود، لازم بود که ایمن سازیهایی انجام گیرد تا دشمن نتواند آسیب مجددی به ما وارد کند.
به همین دلیل کمی زمان برد تا بتوانیم اقدامات لازم ایمن سازی را روی آن انجام داده و مجدد سامانه را به مدار اینترنت برگردانده و در اختیار عموم ایثارگران در سراسر کشور قرار دهیم.
محمدحسینی با اشاره به اینکه سامانه مجددا در مدار سرویس دهی است، اظهار کرد: در حال حاضر ایثارگران میتوانند از سامانه «ایثار من» استفاده کنند و همچنین تعداد زیادی خدمات الکترونیکی برای ایثارگران در این سامانه در نظر گرفته شده که میتوانند از آن استفاده کنند و مشکلی برای بهره برداری از آن وجود ندارد.
سرپرست مرکز فناوری اطلاعات و نوسازی اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران در پاسخ به این سوال که اگر ایثارگران برای استفاده از این سامانه با مشکلی مواجه شدند چه اقدامی میبایست انجام دهند، تشریح کرد: این عزیزان میتوانند از طریق همکاران ما در مرکز ارتباطات و مراجعات بنیاد شهید که در تمام استانها و تهران سرویس دهی میکنند، مشکلات خود را مطرح کرده یا از طریق شماره تلفن ۱۶۱۶ مسائل خود را پیگیری کنند.
پایگاه خبری خبریفا طی روزهای گذشته گلایه مردم از مشکل ایجاد شده در زمینه قطعی سامانه استعلام بنیاد شهید که موجب شده بود تا در انجام امور و استعلام وضعیت ایثارگری با مشکلاتی مواجه شوند را از بنیاد شهید و امور ایثار گران پیگیری کرده بود.