بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

کاهش وزن با رشته ورزشی بادی بیوتی بلی و افزایش سلامت بدن / شهروند خبرنگار

بادی بیوتی بلی

کاهش وزن با رشته ورزشی بادی بیوتی بلی - خبریفا

کاهش وزن با رشته ورزشی بادی بیوتی بلی

کاهش وزن با رشته ورزشی بادی بیوتی بلی ؛ سید داود حسینی ری ریاست و بنیانگذار جهانی رشته ورزشی بادی بیوتی بلی در سال ۱۳۸۰ این رشته را  در انجمن پیشگامان وابسته به نهاد ریاست جمهوری و سازمان ملی جوانان تحت عنوان کمپ شکم پهلو، کاهش وزن، فرم دهی و زیبایی عضلات شکم و پهلو بصورت رسمی ثبت و فعال نمود.

این رشته با برنامه ریزی دقیق و بدلیل عدم نیاز به ابزار و هزینه های اضافی به سرعت در کشور گسترش یافت و طرفداران بسیاری را به سمت ورزش و تندرستی دعوت نمود.  

بادی بیوتی بلی یکی از شیوه های مدرن و شاداب ورزشی است که با هدف کاهش وزن در عضلات شکم و پهلو، تناسب اندام، تندرستی و سلامت مطرح شده است. در حقیقت بادی بیوتی بلی با ترکیب علوم نوین ورزشی و بهترین متدهای ورزش های سالم و مدرن افراد را به داشتن اندامی زیبا، وزن مناسب و سلامت جسمی و روانی و بهبود عملکرد سیستم بدنی دعوت میکند

در این راستا بادی بیوتی بلی در سه بخش سلامت ، مهارت و تغذیه برنامه های جالبی به علاقمندان این رشته ورزشی توصیه می کند. این ورزش بصورت همگانی بوده و با برنامه ریزی مفرح تمامی اعضای خانواده از کوچکترین عضو تا بزرگترین عضو را به انجام این ورزش مفرح و بسیار کم هزینه راغب می نماید.

این رشته ورزشی با ارائه نکات دقیق روانشناسی و تندرستی به افزایش روحیه ،رفع کسالت و اعتماد به نفس ورزشکاران کمک می نماید و انگیزه بهتری را جهت بهبود انگیزه ورزشی مهیا می کند. این رشته وضعیت تغذیه و تمرینات افراد را اصلاح کرده و به آنها تناسب اندام و ظاهری زیبا با وزن منطقی می بخشد.

هدف مهم و اساسی بادی بیوتی بلی تقویت و استحکام بخش مرکزی بدن و به عبارتی عضلات شکم و پهلوست که بسیاری از ورزشکاران آرزو و دغدغه تناسب و فرم دهی آن را دارند.

در نهایت رشته ورزشی بادی بیوتی بلی تمام جنبه های سلامتی و تندرستی را که شامل تنظیم بهینه سیستم قلب و عروقی، گوارش ،استخوانی ،تنفسی است را در بر می گیرد و حتی اصلاح ارتباطات اجتماعی و فرهنگی را به همراه تناسب اندام و اعتماد به نفس ارمغان می آورد.

 

این خبر توسط شهروند خبرنگار ارسال شده و صحت آن توسط پایگاه خبری خبریفا رد یا تائید نمی شود

جهت ارسال خبر از طریق لینک زیر اقدام نمایید

 

شهروند خبرنگار خبریفا

نظرات بسته شده است.