بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

رئیس و نماینده فدراسیون جهانی IBFF در ایران برای حفظ سلامت سال ۲۰۲۰ اعزامی نداشتیم

برای حفظ سلامت ورزشکاران در سال 2020 اعزامی به مسابقات جهانی نداشتیم

رئیس و نماینده فدراسیون جهانی IBFF در ایران

رئیس و نماینده فدراسیون جهانی IBFF در ایران مهندس مهدی اسکندری رئیس فدراسیون جهانی IBFF در ایران با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان برای حفظ سلامت ورزشکاران در سال ۲۰۲۰ اعزامی به مسابقات جهانی نداشتیم. 

رئیس و نماینده فدراسیون جهانی IBFF در ایران

به گزارش خبریفا مهندس مهدی اسکندری رئیس فدراسیون جهانی IBFF در ایران با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان برای حفظ سلامت ورزشکاران در سال ۲۰۲۰ اعزامی به مسابقات جهانی نداشتیم. 

با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان برای حفظ سلامت ورزشکاران در سال ۲۰۲۰ اعزامی به مسابقات جهانی نداشتیم. البته مسابقات جهانی IBFF در کشور مجارستان و اسلوونی با رعایت پروتکل های ارائه شده توسط سازمان بهداشت جهانی WHO با موفقیت برگزار گردید و همچنین در تاریخ سوم آذر ۱۳۹۹ مسابقات IBFFRUSSIA در کشور روسیه در مسکو با حضور چندین کشور برگزار خواهد شد.

با توجه به تصمیمات اتخاذ شده توسط مسئولین IBFFIRAN، درحال برنامه ریزی در مسابقات جهانی در سال ۲۰۲۱ هستیم و بزودی اخبار مربوط به حضور در این مسابقات را به اطلاع عموم می رسانیم.

امیدواریم به لطف خداوند متعال و تلاش های ارزشمند کادر پزشکی و رعایت نکات بهداشتی توسط هموطنان عزیزمان بزودی شاهد شکست کامل ویروس منحوس کرونا باشیم .

 

این خبر توسط شهروند خبرنگار ارسال شده و صحت آن توسط پایگاه خبری خبریفا رد یا تائید نمی شود

جهت ارسال خبر از طریق لینک زیر اقدام نمایید

 

شهروند خبرنگار خبریفا

نظرات بسته شده است.