بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

معرفی ۵ فروشگاه اینترنتی تجهیزات شبکه در ایران و بررسی آنها

معرفی 5 فروشگاه اینترنتی تجهیزات شبکه در ایران

معرفی ۵ فروشگاه اینترنتی تجهیزات شبکه در ایران

معرفی ۵ فروشگاه اینترنتی تجهیزات شبکه در ایران ، پیشرفت در زمینه تکنولوژی و علاقه مندی افراد جامعه به استفاده از فناوری های جدید شیوه زندگی و کسب و کارها را نیز متحول ساخته است. بسیاری از شرکت ها که در زمینه قطعات و تجهیزات شبکه فعالیت دارند اقدام به ایجاد فروشگاه های اینترنتی به منظور فروش محصولات خود کرده اند و توانسته اند خدمات خوبی را  به افراد ارائه نمایند. در این فروشگاه ها علاوه بر امکان مقایسه امکانات تجهیزات مختلف و قیمت های آنها، خدمات پس از فروش نیز به مشتریان ارائه می گردد. در ادامه ما ۵ فروشگاه اینترنتی تجهیزات شبکه در ایران را معرفی و مورد بررسی قرار خواهیم داد.

فروشگاه اینترنتی ای تی تلکام

فروشگاه اینترنتی ای تی تلکام با پشتوانه شرکت سفیر به نشانی اینترنتی ittelecom.ir در زمینه تجهیزات شبکه و دوربین های مداربسته به مشتریان خود ارائه خدمات می دهد. مجموعه محصولات شرکت ای تی تلکام دارای تنوع بسیاری در حوزه های مختلف سخت افزاری و تجهیزات شبکه می باشد که می توان به انواع سوئیچ های شبکه، انواع مبدل های فیبر نوری، دوربین های مدار بسته، انواع مبدل تلفن به فیبر نوری، کامپیوتر و مودم و فیبر نوری اشاره نمود. همچنین این شرکت دارای تیم مجرب و کارآموزده است که در هر مرحله از خرید و راه اندازی به مشتریان خود خدمت رسانی می کنند.

فروشگاه اینترنتی مفتاح

شرکت مهندسی مفتاح رایانه افزار در سال ۱۳۸۱ به منظور تأمین قطعات سخت افزاری و تجهیزات شبکه با سرمایه گذاری بخش خصوصی تأسیس شد. در همان ابتدای شروع فعالیت توانسته است با همت کارکنان خویش، مسیر ترقی و رشد را سپری کند.

این شرکت با همکاری شرکای تجاری خارجی خود و همچنین پشتیبانی نیروی انسانی که دارای سالها تجربه کاری هستند خدمات متنوعی در حوزه های زیرساخت های شبکه، امنیت، رانش ابری، مجازی سازی و آموزش تخصصی توانسته تا خدمات خوبی را به مشتریان خود ارائه دهد. محصولات این شرکت عمدتاً از برندهای HP، CISCO، EMC، IBM، SUN ORACLE، NETAPP می باشد.

این شرکت مأموریت خود را در محور، توانمند سازی و بهبود کسب و کارهای مشتریان از طریق ارائه محصولات باکیفیت، سرویس ها و راه کارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات از طریق نیروی متخصص انسانی قرار داده است و چشم انداز خود را بر این قرار داده است تا در سال ۱۴۱۰ یکی از پنج شرکت مطرح در سطح کشور در زمینه تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات و ICT باشد. این شرکت همواره نیازهای مشتریان خود را بررسی کرده و از راه حل های مطمئن و در سطح جهانی برای مشتریان خود استفاده می کند.

فروشگاه اینترنتی فناوری اطلاعات و ارتباطات آساپردازش آسمان

شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات آسا پردازش آسمان جزء اولین شرکت هایی بود که اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی به منظور فروش تجهیزات شبکه کرده است و با آدرس الکترونیکی itsky.ir اقدام به فروش تجهیزات شبکه نموده است. هدف از راه اندازی چنین فروشگاهی به منظور کاهش هزینه ها و صرفه جویی در وقت خریداران و همچنین تثبیت قیمت ها و ترویج فرهنگ استفاده از تجارت الکترونیک است. از طریق این فروشگاه مشتریان در هر جایی از ایران که باشند قادر هستند محصولات و تجهیزات مورد نیاز خود را از نظر مشخصات فنی و تجهیزات به کار رفته در آنها و همچنین قیمت آنها بررسی نموده و سپس به انتخاب و خرید آنها اقدام نمایند.

در این فروشگاه اینترنتی روش های پرداخت مختلفی با توجه به رفاه حال مشتریان تعبیه شده است و افراد می توانند پرداخت های خود را از طریق همه کارتهای عضو شتاب و همچنین پرداخت از طریق واریز به شماره حساب شرکت و شماره فیش بانکی و حتی به صورت چکی با تحویل به مأمور پست یا پیک ارائه نمایند.

خیال مشتریان پس از خرید محصولات از این شرکت راحت بوده و با خدمات گارانتی که این شرکت ارائه نموده است می توانند در صورت بروز هر گونه مشکلی به آنها مراجعه نمایند. خدمات گارانتی این شرکت به صورت گارانتی تعویض و در صورت نیاز به تعمیرات، این شرکت دارای لابراتوار مجهز می باشد.

فروشگاه اینترنتی ایمن پردازش کیهان

شرکت ایمن پردازش کیهان به نشانی اینترنتی keyhanshop.com در زمینه فروش اینترنتی انواع تجهیزات شبکه و دیگر تجهیزات الکترونیکی دیگر وارداتی در سطح کشور فعالیت دارد. محصولات این شرکت طیف وسیعی از تجهیزات خانگی، صنعتی و تجاری و اداری را شامل می شود.

این شرکت از سال ۱۳۹۲ تحت پوشش شرکت اهورا رایانه پردازان پاساک شروع به فعالیت نموده است و مجموعه خدمات خود را در قالب خدمات بازرگانی، مشاوره، واردات و نصب و اجرا، پخش و فروش تجهیزات مبتنی بر شبکه و پیاده سازی آنها در قالب خانگی، تجاری و اداری و صنعتی می باشد. گروه بازرگانی ایمن پردازش کیهان دارای نمایندگی پخش و فروش بسیاری از برندهای معتبر خارجی و ایرانی را دارا می باشد.

بخش های مختلف فروشگاه اینترنتی بازرگانی ایمن پردازش کیهان توانسته است تا انواع محصولات خود را در قالب تجهیزات خانگی و اداری- تجاری و صنعتی در دسترس عموم مردم قرار دهد.

در بخش فروشگاه اینترنتی این شرکت انواع تجهیزات شبکه اعم از تجهیزات شبکه کامپیوتر و تجهیزات شبکه مخابراتی و تجهیزات شبکه ارتباطی برای خرید به صورت اینترنتی در اختیار عموم قرار گرفته است.

در بخش فروشگاه اینترنتی دوربین مدار بسته، تجهیزاتی مانند دوربین مدار بسته و سیستم های نظارت تصویری گنجانده شده است. همچنین در بخش سیستم های حفاظتی و امنیتی، تجهیزاتی مانند دزدگیر اماکن، دزدگیر فروشگاه، انواع مکان یاب و تجهیزات اعلام حریق و در بخش تجهیزات کنترل تردد تجهیزاتی مانند گیت کنترل تردد، قفل دیجیتال و دستگیره الکترونیکی قرار داده شده است.

فروشگاه اینترنتی لن ایران

شرکت لن ایران که سال ها در زمینه خدمات شبکه فعالیت دارد با نام شبکه پارسه توانسته است بخشی از خرید و فروش تجهیزات شبکه را به خود اختصاص دهد. شرکت لن ایران با مدنظر قرار دادن تغییر سبک زندگی افراد جامعه و کمبود وقت آزاد افراد به منظور خریدهای حضوری اقدام به ایجاد فروشگاه اینترنتی نموده است. زمینه کاری و محصولات این شرکت در زمینه مودم های ADSL/VDSL، مودم های ۴G و ۳G، سوئیچ شبکه صنعتی، روترها و اکسس پوینت ها، دوربین مدار بسته، تجهیزات VOIP، و همچنین تجهیزات خانه هوشمند را شامل می شود. از جمله موارد مهم برای مشتریان گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد و تمامی محصولات این شرکت توسط شرکت های داخلی دارای گارانتی می باشند و محصولات تقلبی و غیر اصل در این فروشگاه اینترنتی جایی ندارند. از جمله خدمات جالب توجه در این شرکت که برای برخی محصولات در نظر گرفته شده است مهلت تست است. برخی از محصولات این شرکت دارای ۷ روز ضمانت بازگشت هستند تا مشتریان با خیالی آسوده آنها را تست نمایند که مشتریان در صورت استفاده از این طرح باید کارتن یا جعبه اصلی محصولات را حتما نگهداری نمایند.

 

این خبر توسط شهروند خبرنگار ارسال شده و صحت آن توسط پایگاه خبری خبریفا رد یا تائید نمی شود

جهت ارسال خبر از طریق لینک زیر اقدام نمایید

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.