بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

ویژگی های بارز شرکت های معتبر سئو چیست؟

ویژگی های بارز شرکت های معتبر سئو چیست؟

ویژگی های بارز شرکت های معتبر سئو چیست؟

ویژگی های بارز شرکت های معتبر سئو چیست؟ هر کسب‌وکاری که در بازار کار می‌کند قطعا دارای ویژگی های خاصی است. شرکت‌های سئو هم از این قاعده مستثنی نیستند. آیا شما می‌دانید ویژگی های یک شرکت ستو معتبر و مطمئن چیست؟ چطور می‌توانیم با خیال راحت با شرکت‌های سئو قرارداد ببندیم و از صحت و صداقت آن‌ها آگاه شویم؟

در این مقاله به از این قبیل سوال‌ها که برای کسب‌وکار‌ها معمولاً قبل از امضا قرارداد با شرکت‌های سئو پیش می‌آید جواب خواهیم داد.

به روز بودن شرکت سئو

به روز بودن یکی از ویژگی‌های بارز هر کسب‌وکاری است ولی در حیطه سئو به روز بودن از اهمیت زیادی برخوردار است. گوگل به طور میانگین سالی ۵۰۰ تا ۶۰۰ بار آلگوریتم خود را به روز رسانی می‌کنند. بستر اینترنت و موتور‌های جستجو مدام در حال تغییر است و اگر شرکت‌های سئو نتوانند خود را به روز نگه دارند حتما از قافله عقب خواهند افتاد.

متاسفانه در خیلی از شرکت‌های سئو ایرانی مشاهده می‌کنیم که از ترفندهای منسوخ سئو برای مشتریان خود استفاده می‌کنند. این روش‌های قدیمی سئو دیگر آن کارایی و بازده سابق را برای مشتری نخواهند داشت و فقط سرمایه او را هدر می‌دهد.

تجربه شرکت سئو

سابقه یا به اصطلاح کارنامه کاری شرکت‌های سئو بسیار مهم است. با بررسی پروژه‌های شرکت‌ها و میزان رضایت مشتری‌ها می‌توان از عمق تجربه آن‌ها باخبر شد. یکی از راه‌های دیگر این است که سایت شرکت مورد نظر را بررسی کنید. مقالاتی که در حیطه سئو منتشر کرده‌اند را بخوانید و از میزان دانش آن‌ها باخبر شوید.

دقت داشته باشید که منظور از تجربه میزان سال‌هایی که این شرکت‌ها در حال فعالیت هستند نیست. یعنی قدمت اصلاً در بحث انتخاب شرکت سئو اهمیت ندارد. ممکن است شرکتی ۱۰ سال سابقه داشته باشد ولی کیفیت یک شرکت دو ساله را نداشته باشد. منظور از تجربه کیفیت کار آن‌ها، فعالیت مستمر در وبسایت و صفحات مجازی و ارائه محتوای آموزشی رایگان در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام است. حتی از خود پیج اینستاگرام شرکت هم می‌توان میزان تجربه و به روز بودن آن‌ها به عنوان یک کاربر مورد بررسی قرار داد.

مشاوره، کلید رسیدن به اطمینان

مشاوره دادن به مشتریان یکی از مهمترین ویگی‌های یک شرکت سئو معتبر است. شما به عنوان یک مشتری می‌توانید در خواست مشاوره دهید تا از سطح و کیفیت آن شرکت باخبر شوید. شرکت‌های سئو معتبر به طور شفاف تمام فعالیت‌هایی که قرار است برای مشتری انجام دهند را باید با مشتری درمیان بگذارند تا مشتری برای ثبت سفارش خود آزادی عمل بیشتری داشته باشد.

اگر مشتری در هر جای این معامله احساس سر درگمی کند احتمال دارد که به طور کلی از همکاری منصرف شود. پس دادن مشاوره‌های کامل و موشکافانه به مشتری یک نوع برد دو طرفه است و شرکت‌ها نباید از آن چشم پوشی کنند.

به نظر کارشناسان توسکاوب بهترین شرکت سئو در تهران برای نشان دادن جدی بودنشان و عمق دانش خود در سئو باید وب‌سایت‌های مشتری‌های خود را مورد بررسی دقیق قرار دهند. به اصلاح یک پروپوزال جامع از تجزیه و تحلیل سایت مشتری با ذکر معایب و نقطه‌های قوت ‌سایت به مشتری تحویل بدهند تا صاحبان کسب‌وکار با اطلاعات کامل و اطمینان مضاعفی بتوانند ثبت قرارداد کنند.

سئو کلاه سفید

موتورهای جستجو مانند گوگل با توجه به الگوریتمهای خود یک سری از فعالیت‌ها و طرفند‌های سئو را قبول دارند. این طرفندها همیشه اصولی بوده و از روش‌های صحیح و مورد پسند گوگل نشات می‌گیرند. پس به این فعالیت‌ها که مورد تایید گوگل برای بهینه سازی سایتها استفاده می‌شود، اصطلاحا سئو کلاه سفید گفته می‌شود.

شرکت‌های سئو هم باید این سیاست را برای مشتری‌های خود پیشی بگیرند. چون اگر شرکتی از روش‌های نامتعارف و غیر قانونی استفاده کند گوگل و دیگر موتورهای جستجو متوجه خواهند شد و سایت مشتری را به اصطلاح جریمه خواهند کرد. این جریمه مالی نیست آن‌ها می‌توانند رتبه سایت شما به حدی پایین بیاورند که دیگر برای هیچ کاربی در صفحه نتایج جستجو ظاهر نشوید. این جریمه برای کسب‌وکارهای اینترنتی می‌تواند بسیار زیان آور باشد.

صداقت کامل با مشتری

صداقت در کار مخصوصا در حوزه سئو بین مشتری و شرکت بسیار مهم است. کسب‌وکار‌ها برای اینکه بتوانند فروش خود را بیشتر کنند نیاز دارند به صفحه اول نتایج جستجو گوگل برسند که این امر مستلزم سئو است. شرکت‌های سئو نباید با دادن وعده و وعیدهای نامتعارف به مشتریان خود سعی در متقاعد کردن آن‌ها برای ثبت قرار داد بکنند. مثلا بعضی از این شرکت ها از کلاماتی مانند “سئو تضمینی سایت” یا ” سئو کامل سایت در  یک ماه” و از این قبیل جمله‌ها استفاده می‌کنند.

بهینه سازی سایت‌ها برای موتور‌های جستوجو یک پروسه چند ماهه و زمانب است. حداقل زمانی که سئو لازم دارد تا به نتیجه اولیه برسد ۶ ماه است. پس هر شرکتی که ادعا دارد کمتر از این زمان می‌تواند سئو کامل انجام دهد و سایت شما را به صفحه اول گوگل بیاورد، احتمالا از روش سئو کلاه سیاه استفاده می‌کند.

فعالیت در فضای مجازی

فعالیت در فضای مجازی چند سالی است که به یکی از مهم‌ترین الویت‌های هر بیزینسی تبدیل شده است. کسب‌وکارها برای برند سازی، جذب مشتری‌های جدید، آگاهی سازی و افزایش ترافیک نیاز دارند که در فضای مجازی فعال باشند. پلتفرم‌هایی مانند اینستاگرام، تویتر، لینکدین و یوتیوب فضای بسیار مناسبی را ایجاد کرده‌اند که کسب‌وکار‌ها بتوانند دانش خود را با بقیه کاربران یه اشتراک بگذارند.

از آنجا که با وجود گوشی‌های هوشمند، کاربران بیشتر از همیشه در فضای مجازی حضور دارند حال یک شرکت سئو معتبر بدون شک باید در چنین حوزه‌هایی حضور فعال و چه بسی موثر داشته باشد.

حرف اخر

بهینه سازی موتورهای جستجو در چند سال اخیر در بازار ایران کم و بیش مورد استقبال قرار گرفته. ولی متاسفانه دانش کم کسب‌وکار‌ها درباره سئو یا عدم استفاده شرکت های سئو از ترفند‌های قابل قبول گوگل باعث شده خیلی از وب‌سایت‌ها از هیچ اصول سئو پیروی نکنند.

بارها مشاهده شده که سایت‌ها از محتوای کپی استفاده کرده‌اند یا عناوین و تایتل های صفحات وب‌ساین بهینه نشده‌اند. اینجا کوشیدیم تا برخی از صفات بارز یک شرکت سئو معتبر و کار بلد را برای شما بازگو کنیم. اگر مایل هستید می‌توانید صفحه توسکاوب را در اینستاگرام دنبال کنید و دانش خود را در حیطه سئو افزایش دهید.

 

این خبر توسط شهروند خبرنگار ارسال شده و صحت آن توسط پایگاه خبری خبریفا رد یا تائید نمی شود

جهت ارسال خبر از طریق لینک زیر اقدام نمایید

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.