بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

برنامه چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس در شهرستان رباط کریم برگزار می شود

برنامه چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس - خبریفا

برنامه چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس در شهرستان رباط کریم

به گزارش خبریفا به نقل از ایثار شهرستان ها برنامه چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس در شهرستان رباط کریم در نشست هماهنگی اجرای مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور ملکشاهی فرماندار ، یوسفی رئیس بنیاد شهید رباط کریم و ادارات عضو کارگروه بزرگداشت مراسم و مناسبتها در سالن اجتماعات فرمانداری رباط کریم برگزار شد.

ملکشاهی فرماندار رباط کریم  بر لزوم برگزاری هرچه باشکوه بزرگداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: دفاع مقدس دفاعی مشروع و حق طلبانه بود و همانگونه که خداوند وعده داده است، حق همیشه پیروز و باطل رفتنی است.

وی افزود: دفاع مقدس هم اکنون نیز ادامه دارد و امروز شکل اقتصادی به خود گرفته است، همانگونه که در ۸ سال دفاع مقدس در مقابل ابرقدرتهای جهان ایستادیم و پیروز شدیم، برنده نهایی این جنگ اقتصادی نیز به حول و قوه الهی ایران اسلامی خواهد بود.

فرماندارشهرستان رباط کریم پیروزی در جبهه های دفاع مقدس را همراه با امداد غیبی از طرف خداوند عنوان کرد و تاکید کرد: در کنار حمایتی که پروردگار از حق و حقانیت جمهوری اسلامی دارد، امروز از لحاظ تجهیزات و تکنولوژی نظامی در شرایطی هستیم که کسی جرات نزدیک شدن به مرزهای این سرزمین کهن را ندارد و این قدرت و توان بالا برای جهانیان به اثبات رسیده است.

در ادامه جلسه روز شمار برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس از طرف شهیری فرمانده سپاه رباط کریم  و دبیر برگزاری مراسمات قرائت شد و برنامه های طول هفته تنظیم و تدوین گردید.

برگزاری مراسم زیارت عاشورا در جوار گلزار مطهر شهدا، دیدار و تجلیل از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، به صدا درآوردن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس شاهد،  گلباران و عطرافشانی مزار مطهر شهدا، از جمله برنامه هایی هستند که در طول هفته دفاع مقدس در رباط کریم برگزار خواهند شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.