بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

تعطیلی مدارس شنبه ۱-۹-۹۹ به دلیل محدودیت های کرونایی دو هفته بسته می شود

تعطیلی مدارس شنبه 1-9-99 به دلیل محدودیت های کرونایی - خبریفا

تعطیلی مدارس شنبه ۱-۹-۹۹

به گزارش خبری فا به نقل از خبرنگار مهر، مسعود ثقفی در رباطه با تعطیلی مدارس شنبه در جمع خبرنگاران در فضای مجازی گفت: بر اساس آخرین اطلاعاتی که به دست ما رسیده است روند کار مدارس در دو هفته آینده به این صورت است که تمام مدارس اعم از کادر اجرایی و آموزشی تعطیل است و ضرورتی به حضور کادر اجرایی و آموزشی در مدرسه نیست.

وی افزود: تمام مدارس طی دو هفته آینده تعطیل خواهد بود و به غیر از سرایدار مدرسه و فردی که برای هماهنگی های لازم به لحاظ فنی در مدرسه حضور پیدا می‌کند، ضرورتی به حضور سایر افراد در مدارس نیست و مدیران مدارس از طریق شبکه شاد و ابزارهای ارتباطی برای کنترل وضعیت آموزش مجازی دانش آموزان اقدام می‌کنند.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران اظهار کرد: معلمان از طریق مجازی امر آموزش را پیگیری می‌کنند و نظارت و کنترل مدیران بر فرایند آموزش نیز در فضای مجازی ادامه دارد. بنابراین به صورت شفاف اعلام می‌کنم که تمام مدارس شهر تهران در دو هفته آینده تعطیل است و صرفاً آموزش‌ها و نظارت‌ها از طریق مجازی صورت می‌گیرد.

از مردم شریف ایران خواهشمندیم در زمان محدودیت ها از شهر خارج نشوند و در منزل خود بمانند. با همکاری یکدیگر این ویروس خطرناک رو نابود میکنیم

پایگاه خبری خبریفا

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.