بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

جانبازان الگوهای ماندگار فداکاری و نماد ازخودگذشتگی هستند

جانبازان الگوهای ماندگار فداکاری و نماد ازخودگذشتگی هستند - خبریفا

جانبازان الگوهای ماندگار فداکاری و نماد ازخودگذشتگی هستند

به گزارش خبریفا به نقل از ایثار آذربایجان شرقی از اهر، حجت الاسلام والمسلمین مهدی پورمحمد امام جمعه ورزقان به اتفاق مصطفی معصوم زاده رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان و جمعی از مسئولین شهرستانی با جانبازان سرافراز دوران هشت سال دفاع مقدس حمید هادی، یاور مرآتی کاسین، مردعلی مطلب جو و مهمان عیوض زاده دیدار و روز جانباز را به آنها تبریک گفت.

امام جمعه ورزقان در این دیدارها جانبازان را الگوهای ماندگار فداکاری و نماد ایثار و ازخودگذشتگی خواند و افزود: رشادت ها و فداکاری های جانبازان در دوران هشت سال دفاع مقدس، نقش بسیار مهمی در تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشت.

پشتوانه ای مستحکم برای کشور

وی گفت: وجود شما انسان های ولایتمدار پشتوانه ای مستحکم برای کشورمان بوده و ما همواره خود را مدیون شما انسان های ولایتمدار می دانیم.

امام جمعه شهرستان ورزقان اظهار کرد: جانبازان با تأسی از بزرگ جانباز دشت کربلا حضرت ابوالفضل(ع) برای دفاع از کیان ایران اسلامی جان فشانی کردند.

حجت الاسلام پورمحمد خاطر نشان کرد: تجلیل و تکریم از مقام و منزلت والای جانبازان وظیفه ای دینی و ملی بوده چرا که آنها در دوران هشت سال جنگ تحمیلی با فداکاری و جهاد، کار بزرگ دفاغ را به ثمر رساندند که اجری عظیم نزد پروردگار دارند.جانبازان الگوهای ماندگار فداکاری و نماد ازخودگذشتگی هستند - خبریفا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.