بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

جلب رضایت ایثارگران به زندگی کارکنان بنیاد برکت می دهد

جلب رضایت ایثارگران به زندگی کارکنان بنیاد برکت می دهد - خبریفاجلب رضایت ایثارگران به زندگی کارکنان بنیاد برکت می دهد

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت : جلب رضایت ایثارگران به زندگی کارکنان بنیاد برکت می دهد اگر می خواهید در زندگی شما برکت و امنیت باشد کوشش کنید تا رضایت خانواده‌های عزیز شهدا، جانبازان و آزادگان را بدست آورید.

به گزارش خبری فا به نقل از ایثار واحد خراسان رضوی، حجت الاسلام حسین معصومی در جریان دور سوم سفرهای شهرستانی پنج شنبه ۲۰ شهریور در جمع کارکنان بنیاد بجستان حضور یافت و ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا گفت: در بنیاد باید عاشق باشید، عاشق کار کردن، عاشق خدمت به خانواده شهداو ایثارگران و عاشق خدمت خالصانه و صادقانه آن هم بدون توقع از دیگران، این سبک زندگی شهدا است که باید الگوی شما قرار بگیرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی تاکید کرد: در بنیاد باید تمام همت، تلاش و کوشش خود را که با رنگ و بوی شهدا و ایثارگران عجین شده است، به کار بگیرید تا زمینه رضایت خانواده های شهدا و ایثارگران فراهم شود.

حجت الاسلام معصومی با تاکید بر تکریم و احترام خانواده های ایثارگران، توسط همکاران افزود: اگر می خواهید در زندگی شما برکت و امنیت باشد، کوشش کنید تا رضایت خانواده های عزیز شهدا، جانبازان و آزادگان را بدست آورید. 

وی در ادامه گفت: شهدا در بنیاد ناظر هستند و تا زمانی که در بنیاد صادقانه کار کنید، با نفس قدسی اسطوره های ایران اسلامی گره از مشکلات شما باز می شود.

گفتنی است؛ شهرستان بجستان از توابع استان خراسان رضوی است که در ۳۰۱ کیلومتری مشهد مقدس واقع شده است و پرونده  ۱۱۱ شهید و ۲۴۱ جانباز و ۱۳ آزاده  در بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان، سند افتخار غیور مردانی است که برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جانفشانی ، فداکاری و مقاومت کردند و به انقلاب اسلامی عزت بخشیدند.

جلب رضایت ایثارگران به زندگی کارکنان بنیاد برکت می دهد - خبریفاجلب رضایت ایثارگران به زندگی کارکنان بنیاد برکت می دهد - خبریفا

زهرا رضائی خبرنگار ایثار رضوی در شهرستان بجستان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.