بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

خدمت به خانواده های شهدا و ایثارگران یک توفیق الهی است

خدمت به خانواده های شهدا و ایثارگران یک توفیق الهی است - خبریفا

خدمت به خانواده های شهدا و ایثارگران یک توفیق الهی است

به گزارش خبریفا به نقل از ایثار همدان، احمد عباسیه بزرگی در این بازدید خدمت به خانواده های شهدا و ایثارگران و خدمت به مردم را یکی از موضوعات مورد تاکید در آموزه‌های دینی خواند و گفت: این اداره کل نگاه ویژه‌ای برای ارائه خدمات و تسهیلات در جهت حفظ کرامت ایثارگران دارد
وی افزود تأمین مسکن و زمین مناسب برای خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را از وظایف اصلی مجموعه خود می‌داند. جانبازان، ایثارگران و شهدا جایگاهی خاصی در اسلام دارند و باید به آنان احترام گذاشت.
وی خانواده‌های معظم شهدا را سرمایه‌هایی ارزشمند برای جامعه و خدمت به آنان را توفیق الهی دانست و گفت: شهدا با بصیرت و آگاهی، مسیر حق را پیمودند و در این مسیر نیز شهادت را مقدم بر حیات مادی دانستند و امروز نیز خانواده‌های آن بزرگمردان، همان مسیر را باافتخار و سربلندی طی می‌کنند.
مرادی رییس بنیاد شهرستان ملایر هم در این رابطه گفت: با توجه به صحبت‌های انجام شده با مسکن و شهرسازی بعد از توافق طرفین، مقرر شده است، سهمیه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران بنیاد مشخص و به ایثارگران واجد شرایط که از سوی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران معرفی می‌شوند واگذار شود.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.