بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

دوره آموزشی طرح ولایت ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود / ورود به سایت

ثبت‌نام ‌دوره آموزشی، معرفتی طرح ولایت (به صورت مجازی) ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر و عوامل اجرایی طرح شاهد با همکاری مرکز آموزش‌های آزاد موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) قم آغاز شد.

دوره آموزشی طرح ولایت ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود

دوره آموزشی طرح ولایت ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود

به گزارش خبریفا به نقل از ایثار، محمدعلی فقیه مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران از آغاز ثبت‌نام دوره آموزشی، معرفتی طرح ولایت ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر و همچنین عوامل اجرایی طرح شاهد با همکاری مرکز آموزش‌های آزاد موسسه امام خمینی(ره) قم از بیستم دی‌ماه سال جاری خبر داد.

وی در ادامه افزود: با عنایت به تأکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر فراگیر شدن طرح ولایت و بر اساس موافقت ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران این دوره آموزشی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر و عوامل اجرایی طرح شاهد شاغل در وزارتخانه‌های آموزشی و بنیاد شهید و امور ایثارگران که زیر ۴۵ سال سن دارند برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران هدف از برگزاری این دوره را تقویت بنیه اعتقادی قشر جوان و تلاش در جهت فراهم کردن بستری برای پیاده‌سازی آن، ترویج و توسعه­ معارف اسلامی، ارتقاء آگاهی نسل جوان نسبت به مبانی انقلاب اسلامی و مقابله با جنگ نرم و هجمه سنگین تبلیغاتی معاندین داخلی و خارجی، در مجموعه‌های دانشجویی و فرهنگی شاهد و ایثارگر سراسر کشور بیان کرد.

وی در پایان افزود: دانشجویان شاهد و ایثارگر و عوامل اجرایی طرح شاهد می‌توانند جهت ثبت‌نام در طرح مذکور تا روز یکشنبه دهم بهمن ماه از طریق لینک زیر وارد سامانه جامع طرح ولایت شوید و ثبت نام خود را انجام دهید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.