بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

شناسایی و معرفی مدیران و کارمندان تراز مکتب شهید حاج قاسم

شناسایی و معرفی مدیران و کارمندان تراز مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی از وظایف بسیج است

شناسایی و معرفی مدیران و کارمندان تراز مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی از وظایف بسیج است طی مراسمی با حضور فرمانده مرکز مقاومت بسیج و مدیرکل ارتباطات و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، از معاون اداره‌کل ارتباطات و اطلاع‌رسانی به عنوان منتخب کمیته جشنواره مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی تقدیر به عمل آمد.

شناسایی و معرفی مدیران و کارمندان تراز مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی از وظایف بسیج است
به گزارش خبریفا به نقل از ایثار، سرهنگ فریبرز خزایی فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم ضمن بیان ارزش‌های معرفتی و اخلاقی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: در مکتب اسلام و انقلاب اسلامی افرادی که در چارچوب‌های دینی، معرفتی و اخلاقی همراه با تعهد و برخورداری از علم و دانش فعالیت می‌کنند، جزء نخبگان و افراد شاخص و اثرگذار در سطح جامعه خود هستند.
وی افزود: در نظام جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز شاهد مجاهدت و جان‌فشانی سربازان و عزیزانی بوده‌ایم که برای اقتدار و عظمت این مرز و بوم فعالیت‌ها و خدمات ارزشمندی داشته‌اند و برخی نیز در این مسیر از جان و مال خویش گذشتند و به درجه والای شهادت رسیدند.
فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر ضرورت اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: سازمان بسیج ادارات تهران بزرگ برای الگوسازی و الگوپذیری در سطوح مدیران، کارشناسان و کارکنان با اقتباس از مکتب شهید سلیمانی و شاخصه‌های بارز این شهید عالیقدر نسبت به شناسایی و معرفی مدیران و کارکنان در قالب جشنواره مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی اقدام کرده است.
وی با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ جهادی و انقلابی جامعه گفت: ترویج، گفتمان‌سازی، فرهنگ‌سازی و قراردادن الگوی رفتاری شهید سلیمانی در میان مدیران و کارکنان و همچنین تشویق و ترغیب کارکنان دولت جهت قرار گرفتن در معیارهای هم‌تراز با مکتب حاج قاسم از ویژگی‌های این جشنواره است.
خزایی خاطرنشان کرد: مرکز مقاومت بسیج بنیاد با عنایت به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، در راستای حمایت از نیروهای متعهد و انقلابی و استفاده حداکثری از منابع و ظرفیت‌ها و تقویت روحیه خودباوری و ایثار با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود نسبت به شناسایی و معرفی مدیران و کارکنان شاخص بر اساس شاخص‌های مشخص و ارسالی از سازمان بسیج ادارات و کارکنان اقدام کرده است.
فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه پس از نشست‌های متعدد با کارشناسان و خبرگان نسبت به انتخاب سه نفر از مدیران و کارکنان تراز مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی در بنیاد اقدام شده است، گفت: در این مراسم از سرکار خانم دکتر سیده معصومه غفوری معاون اداره‌کل ارتباطات و اطلاع‌رسانی به عنوان منتخب کمیته جشنواره مرکز مقاومت بسیج تقدیر به عمل آمد.
حمیدرضا طباطبایی مدیرکل ارتباطات و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این نشست ضمن تشکر از اقدام ارزشمند بسیج در شناسایی و معرفی مدیران و کارکنان متعهد، انقلابی و با انگیزه، به نقش و جایگاه بسیج در جامعه از ابتدای شکل‌گیری تاکنون و همچنین اهمیت آن در بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد.
وی خاطرنشان کرد: بسیجی بودن یک افتخار است و نیروهای بسیجی خالصانه و بدون چشمداشت همواره در عرصه‌های مختلف حضوری فعال و تأثیرگذار داشته‌اند و در بنیاد شهید و امور ایثارگران اقدامات بسیج به عنوان بخشی فعال، بسیار قابل توجه است.
طباطبایی در ادامه عنوان کرد: بسیج در تمامی دستگاه‌ها و به ویژه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با توجه به حجم و نوع فعالیت می‌تواند در حوزه رسانه حضور پررنگ‌تری داشته و حتی می‌تواند یک سایت مستقل در اختیار داشته باشد چرا که ظرفیت لازم برای تولید محتوای رسانه‌ای و گسترش اطلاع رسانی با توجه به ماهیت فعالیت‌ها و برنامه‌ها در این بخش وجود دارد. روابط عمومی بنیاد نیز از تمامی ظرفیت‌های موجود در انعکاس فعالیت‌های بسیج و کمک به این حوزه استفاده می‌کند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.