بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

همایش سراسری ستاد اجرایی شاهد و ایثارگر حوزه‌های علمیه کشور برگزار می‌شود

همایش سراسری ستاد اجرایی شاهد و ایثارگر

همایش سراسری ستاد اجرایی شاهد و ایثارگر

همایش سراسری ستاد اجرایی شاهد و ایثارگر حوزه‌های علمیه کشور برگزار می‌شود به گزارش خبری فا به نقل از ایثار، نشست هماهنگی و تبادل‌نظر در خصوص رسیدگی به امور آموزشی و فرهنگی طلاب شاهد و ایثارگر شاغل به تحصیل در حوزه‌های علمیه کشور با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین میرمطلبی مدیر مرکز امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه کشور و محمدعلی فقیه مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران تشکیل شد.

محمدعلی فقیه در این جلسه ضمن تشکر از فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه‌های علمیه سراسر کشور، بر اهمیت پیگیری و اجرای مصوبات قبلی ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر تأکید و اظهار داشت: حوزه‌های علمیه باید در برنامه‌ریزی و سوق دادن دانش آموزان مستعد شاهد و ایثارگر به حوزه‌ نقش فعال‌تری ایجاد کنند.

مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: با توجه به مصوبه مدیر محترم حوزه‌های علمیه امیدواریم با پیگیری‌های جدی ساختار اداره کل شاهد و ایثارگر حوزه‌های علمیه برابر بند «ج» ماده ۸ اساسنامه طرح شاهد ارتقاء یابد.

فقیه در ادامه ضمن بیان وظایف و تکالیف قانونی حوزه علمیه به استناد اساسنامه طرح شاهد و تأکید بر نقش مهم حجت‌الاسلام میرمطلبی در تسهیل و تسریع اجرای مصوبات گفت: در آینده نزدیک وبینار سراسری ستادهای اجرایی شاهد و ایثارگر با مشارکت مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور برگزار خواهد شد.

میرمطلبی مدیر مرکز امور طلاب در این رابطه فرمود:

حجت‌الاسلام و المسلمین میرمطلبی مدیر مرکز امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه کشور نیز ضمن تشریح اقدامات انجام‌شده در مرکز امور طلاب از تلاش‌های صورت گرفته توسط بنیاد تقدیر کرد و گفت: با هماهنگی‌های انجام‌شده فعالیت‌های غیر مرتبط با جامعه شاهد و ایثارگر که در گذشته توسط اداره کل شاهد و ایثارگر انجام‌گرفته از این اداره کل منفک شده است که نویدبخش این است که اداره کل مربوطه انرژی و وقت بیشتری برای رسیدگی به امور طلاب شاهد و ایثارگر خواهد داشت.

وی در خصوص به‌روزرسانی اطلاعات طلاب شاهد و ایثارگر گفت: در صورت هماهنگی بخش‌های فناوری اطلاعات بنیاد و حوزه، ثبت اطلاعات طلاب شاهد و ایثارگر سریع‌تر به‌روزرسانی خواهد شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام و المسلمین ناظمی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد استان قم، حجت‌الاسلام و والمسلمین پایدار معاون اداره کل شاهد و ایثارگر و الیاسی کارشناس ارشد حوزه علمیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران که در محل مدیریت حوزه‌های علمیه در قم تشکیل شد حضور داشتند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.