بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

کارگاه تخصصی پیشگیری از رفتارهای آسیب‌رسان ویژه مدیران بنیاد برگزار شد

کارگاه تخصصی پیشگیری از رفتارهای آسیب‌رسان ویژه مدیران بنیاد برگزار شد

کارگاه تخصصی پیشگیری از رفتارهای آسیب‌رسان ویژه مدیران بنیاد برگزار شد
به گزارش خبری فا به نقل از ایثار، جلال سیانی سرپرست اداره‌کل پیشگیری و بهداشت روانی بنیاد شهید و امور ایثارگران درباره برگزاری این کارگاه گفت: نخستین کارگاه علمی پیشگیری از رفتارهای آسیب‌رسان ویژه مدیران بنیاد در تایخ ۹ و ۱۰ آذرماه سال جاری به صورت حضوری و وبیناری در مجتمع شهید رسول‌زاده برگزار شد.
وی افزود: هدف از این برنامه پیشگیری و افزایش دانش و آگاهی نسبت به رفتارهای آسیب‌رسان بوده است. این کارگاه تخصصی برای ۷۵ نفر از مدیران بنیاد برنامه‌ریزی شده بود که مدیران کل ستادی و ۱۰ استان به صورت حضوری شرکت کردند و مدیران سایر استان‌ها به صورت وبیناری در این کارگاه شرکت داشتند.
سیانی با بیان اینکه مدرسین این کارگاه اساتید هئیت علمی دانشگاه بودند، خاطرنشان کرد: اساتید ۵ حوزه روانپزشکی، روانشناسی، جامعه‌شناسی، مددکاری و پزشکی قانونی در این کارگاه حضور داشتند و نحوه اجرای کارگاه بصورت کارگروهی، مشارکتی، مطالعه موردی و ایفای نقش بود و آموزش‌های تخصصی لازم ارائه شد.
سرپرست اداره‌کل پیشگیری و بهداشت روانی بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: برگزاری این برنامه برای سایر کارکنان بصورت وبیناری برنامه‌ریزی می‌شود و آموزش‌های لازم برای این افراد بصورت مستمر و پیوسته انجام خواهد شد.
جلال سیانی در پایان اظهار کرد: در این کنفرانس، متخصصان در محورهای پیشگیری، مداخلات ضروری، موازین حقوقی و همچنین نقش بهداشت روان و مداخلات مددکاری و مسائل جامعه شناختی به بیان آخرین رهیافت‌های علمی پرداختند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.