بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

کتاب زندگینامه شهید والامقام مهدی جودکی در مراسم رونمایی از کتاب تازه‌داماد رونمایی شد

کتاب زندگینامه شهید والامقام «مهدی جودکی» با عنوان «تازه داماد» با حضور استاندار مرکزی رونمایی شد.

کتاب زندگینامه شهید والامقام مهدی جودکی رونمایی شد

کتاب زندگینامه شهید والامقام مهدی جودکی رونمایی شد

به گزارش خبریفا به نقل از ایثار، فرزاد مخلص الائمه در مراسم رونمایی از کتاب «تازه‌داماد» که برگرفته از زندگینامه شهید والامقام «مهدی جودکی» است، گفت: از همان مسیری که ضلالت و گمراهی منتشر شود، از همان مسیر نیز هدایت و روشنایی منتشر خواهد شد. برخی کتاب‌ها و فضای مجازی هدایتگر راه ضلالت هستند، لذا کتاب‌هایی با عناوین خاطرات، سلوک و سیره شهدا و کتب دیگر در عرصه‌های روشنگری و هدایت می‌تواند عامل هدایت مردم باشند.

وی افزود: برخی افراد با نگارش کتاب‌ در گذشته عامل انحراف فکری و فرهنگی جامعه بوده‌اند که تنها راه خنثی‌سازی این افکار مخرب، نگارش کتاب بر اساس آرمان‌های اسلامی و انقلابی است که باید مورد توجه قرار گیرد و کتاب‌هایی با عناوین سیره و خاطرات شهدا می‌تواند موجب تحول و هدایت مردم شوند.

مخلص الائمه گفت: استانداری مرکزی با قوتی بیش‌ازپیش آماده حمایت از جریان‌ها و ابزاری است که عامل هموارسازی هدایت، توسعه و مسیر پیشرفت اجتماعی باشد و هر جریانی که مسیر پیشرفت اجتماعی و فرهنگی جامعه را هموار کند از سوی مدیریت ارشد استان حمایت می‌شود.

شهید تکاور «مهدی جودکی» سال ۱۳۶۷ متولد شد و سال ۱۳۸۹ در شمال غرب، منطقه‌ای به نام‌سنگ‌های آذرین در درگیری با گروهک پژاک به شهادت رسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.