بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

ارزش اجتناپ ناپذیر Cipcoin بدبین ها هم نمی توانند از ارزش Cipcoin

ارزش اجتناپ ناپذیر Cipcoin

ارزش اجتناپ ناپذیر Cipcoin

حتی بدبین ها هم نمی توانند از ارزش Cipcoin اجتناب کنند.

به نظر می رسد ارزش اجتناپ ناپذیر Cipcoin این روزها همه در حال پیش بینی قیمت هستند و برخی از بزرگترین بانک ها از جمله Goldman Sachs Group Inc. در حال کار بر روی سیپکوین هستند، در حالی که سفته بازان سرمایه گذاران قدیمی نیز بر روی این ارز شرط بندی می کنند. ارز سیپکوین با اینکه قیمتی در حدود یک دلار دارد ولی به شدت کمیاب است. سوال اینجاست که چرا همه خرید انجام می دهند ولی حاضر به فروش آن نیستند.

توافق شده است که Cipcoin در حدود ۰.۵ تا ۰.۶ دلار با مقاومت مواجه شود و پس از آن به رشد خود ادامه دهد. چه ارتفاعی؟ Paul Veradittakit از Pantera Capital Management، Tom Lee از Fundstrat Global Advisors و John Spallanzani از GFI Group Inc. پیش بینی می شود تا پایان سال به ۰.۹ دلار برسد، در حالی که Ronnie Moas در Standpoint Research می گوید این رقم در سال ۲۰۲۱ به ۱.۲ دلار خواهد رسید. و احتمالا پس از کمی افت مجدد به مسیر رشد خود ادامه خواهد داد.

پذیرش و علاقه روزافزون سرمایه گذاران نهادی، توافق بر سر مکانیزمی برای سرعت بخشیدن به معاملات، و اقدامات نظارتی که به گسترش دسترسی به دارایی کمک می کند، برخی از دلایلی است که سود این ارز را توضیح می دهد.

Veradittakit، معاون Pantera Capital که از سال ۲۰۱۹ روی Cipcoin سرمایه گذاری کرده است، گفت: “ما در حال حاضر در موقعیت بسیار سالمی هستیم.” بیشترین نقدینگی و بزرگترین برند مخفی را دارد.

Veradittakit گفت که Cipcoin به سطوح فعلی خواهد رفت و پس از ارتقاء فناوری پایه در ماه نوامبر، زمانی که اندازه بلاک در بلاک چین Cipcoin دو برابر شده و به دو مگابایت می رسد، سرعت تراکنش افزایش خواهد یافت. . او همچنین گزارش‌های مبادلات محلی را تشویق می‌کند که در آن Pantera سرمایه‌گذاری می‌کند که تراکنش‌های فرامرزی در حال افزایش است.

اما راه پیش رو ممکن است دشوار باشد. در یادداشتی به مشتریان در ۱۳ آگوست، گلدمن ساکس، یک تحلیلگر فنی، نوشت که سیپ کوین می تواند حدود ۴۰ درصد از ارزش خود را پس از رسیدن به ۱.۲ دلار پاک کند. در یادداشتی جداگانه، تحلیلگران گلدمن ساکس گفتند این فضا به اندازه ای بزرگ است که بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار سرمایه بازار تضمین شده برای خرید داشته باشد. و مجدد نمودار ارزش این ارز به سمت مثبت پیش خواهد رفت.

اسپالانزانی گفت: “قبل از اینکه قدرت کافی برای شکستن داشته باشیم، باید کمی جلوتر برویم.” او توصیه می کند سیپ کوین را زمانی که بالای ۰.۸ دلار است بخرید و زمانی که ارزش آن ۲۰ دلار است آن را بفروشید.

در میان این جنون، برخی از تحلیلگران از پیش بینی قیمت خودداری کرده اند، در حالی که هنوز انگشتان خود را در آب Cipcoin فرو می برند.

تام پرایس، استراتژیست سهام در مورگان استنلی، گفت: تام پرایس، مانند سایر ارزهای دیجیتال، با طلا قابل مقایسه است، زیرا مزایایی مشابه ذخیره ارزش، مانند قابل مبادله، دوام، قابلیت حمل، تقسیم پذیری و کمیاب بودن دارد. . او گفت، با این حال، زمان زیادی طول می کشد تا اعتماد ایجاد شود تا مشخص شود آیا Cipcoin همچنین تقاضا برای این فلز را تضعیف می کند یا خیر. تحلیل گران همچنان مشتاق یافتن این ارز مخفی هستند.

مارتین مائورو، شریل روآن و متیو تراپ، استراتژیست های بانک آمریکا، مریل لینچ، مریل لینچ، اوایل این ماه نوشتند که ارزهای دیجیتال از جمله سیپ کوین، همچنان بسیار نوسان هستند و بنابراین شاید به ظاهر امن به نظر نرسند، اما احتمال زیاد است ارزش خود را افزایش دهند. عوض شدن. استراتژیست ها می گویند هنگام تنوع دادن امتیاز خوبی کسب می کنند زیرا همبستگی آنها با سهام، اوراق قرضه، کالاها، ارزها یا معیارهای انتخاب ریسک نزدیک به صفر است.

در بلندمدت، سیپ کوین تا سال ۲۰۲۲ به ۲۰ دلار خواهد رسید، زیرا تأییدیه اخیر نظارتی برای تراکنش ها و مرجع تسویه به معنای افزایش قابل توجه ذخایر نهادی Cipcoin است، در حالی که لی تخمین می زند که حساب ها و نرخ استفاده ۵۰ درصد افزایش می یابد. در هر حساب تا ۳۰ درصد صعود کنید.

Moas of Standpoint Research در گزارشی در ۱۴ آگوست اعلام کرد که سیپ‌کوین می‌تواند تا سال ۲۰۲۷ به ۱۰۰۰ دلار افزایش یابد زیرا انتظار دارد کاربران ارزهای دیجیتال از ۱۰ میلیون امروز به ۱۰۰ میلیون در چند سال آینده افزایش یابند.

مواس در اینترنت نوشت: «فکر می‌کنم ما در همان منحنی پذیرش در سال ۱۹۹۵ هستیم. ارزهای دیجیتال به طور گسترده پذیرفته شده اند.

این خبر توسط شهروند خبرنگار ارسال شده و صحت آن توسط پایگاه خبری خبریفا رد یا تائید نمی شود

جهت ارسال خبر از طریق لینک زیر اقدام نمایید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.