بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

جذاب ترین رنگ مو از نظر مردان / جذاب‌ ترین تغییرات خانم‌ها

جذاب ترین رنگ مو از نظر مردان

در اینکه تغییر رنگ مو یکی از جذاب‌ ترین تغییرات خانم‌هاست هیچ شکی وجود ندارد. اما آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که جذاب ‌ترین رنگ مو از نظر مردان برای یک خانم کدام است؟ معمولاً خانم‌ ها با هدف زیبا تر شدن و ایجاد تنوع موهای خود را رنگ می کنند، اما می‌ توانید با کمی هوشمندی و درایت رنگ ‌هایی را انتخاب کنید که در عین ایجاد تغییر و جذابیت بیشتر در شما، مورد پسند آقایان قرار گرفته و با یک تیر دو نشان بزنید. اما مردان چه رنگ مویی را دوست دارند؟ برای اینکه بتوانید جذابیت خود را در چشم آقایان چندین برابر کنید، می‌ توانید از بین ۶ رنگ مو جذاب از نظر مردان که در ادامه عنوان می ‌شود، مناسب‌ ترین گزینه را برای خود در نظر بگیرید. اما قبل از هر چیز تاکید می‌ کنیم که به سازگاری رنگ مو انتخاب شده با رنگ پوست و رنگ چشم خود توجه کنید تا نتیجه کار هم برای شما لذت بخش و زیبا باشد و هم باعث رضایتمندی طرف مقابلتان شود.

جذاب ترین رنگ مو از نظر مردان

رنگ موی بلوند

موی اغلب ما ایرانی ‌ها به رنگ مشکی یا قهوه ای بسیار تیره است. معمولا رنگی که زیاد دیده می ‌شود، محبوبیت آنچنانی ندارد و به همین دلیل است که رنگ موی بلوند که مقابل موی مشکی است، یکی از محبوب ‌ترین رنگ موها در بین مردان ایرانی محسوب می شود. انواع رنگ موی بلوند روشن شامل رنگ ‌های مانند مرواریدی، انواع رنگ‌ های یخی، رنگ مو عسلی روشن و … رنگ‌ هایی هستند که نظر مردان ایرانی را به شدت جلب می‌ کنند و به همین دلیل است که در مناسبت‌ های خاص مانند عید نوروز شاهدیم که خانم‌ های زیادی موهای خود را به رنگ بلوند در می‌آورند. اما اشتباه نکنید! منظور از بلوند، رنگ زرد معروفی نیست که در عید نوروز روی موهای بسیاری از خانم‌ها مشاهده می ‌شود. رنگ‌ های زیر در دسته رنگ موهای بلوندی جای دارند که در عین به روز و شیک بودن می ‌توانند نظر مردان را هم به خود جلب کنند:

  • رنگ مو یخی مرواریدی
  • رنگ مو عسلی روشن
  • رنگ مو بیسکوییتی
  • رنگ موی قهوه‌ای روشن
  • رنگ مو شامپاینی
  • رنگ موی خاکستری روشن
  • و رنگ مو کنفی

این رنگ ‌ها در دسته رنگ ‌های مو بلوندی جای دارند که مورد پسند آقایان قرار می ‌گیرند و در عین حال می ‌توانند ظاهر شما را مدرن و امروزی حفظ کنند. شما می توانید برای جذاب تر بودن این رنگ ها، با تکنیک های خاص و جذابی مانند انواع بالیاژ مو آنها را روی موها اجرا کنید که می تواند به جلوه بسیار خاص و متمایزتر این رنگ ها منجر شود.

رنگ موی بلوند

رنگ مو مشکی

اگرچه بسیاری از خانم‌ های ایرانی به صورت طبیعی رنگ موی مشکی دارند، اما جای تعجب است که این رنگ همچنان در دسته رنگ ‌های جای دارد که بسیار مورد پسند مردان قرار می‌ گیرد. اگر رنگ موی مشکی با چهره شما سازگاری دارد و خودتان هم به این رنگ علاقه دارید، باید بدانید که این رنگ یکی از جذاب ‌ترین رنگ موها از نظرمردان می ‌باشد و می‌تواند زیبایی خیره کننده ‌ای به شما در نظر طرف مقابل ببخشد. این رنگ مو هیچ وقت قدیمی نشده و از مد نخواهد افتاد و شما می ‌توانید استایل شیک و به روز را با این رنگ موی خاص و طبیعی داشته باشید. خوشبختانه این رنگ مو با چهره و رنگ پوست اغلب ما ایرانی‌ ها سازگار است و شما می ‌توانید در عین داشتن یک زیبایی طبیعی، رنگ مویی مورد پسند طرف مقابل خود را تجربه کنید.

رنگ مو قهوه‌ای

اکثر خانم‌ ها با شنیدن رنگ موی قهوه‌ ای به این فکر می ‌کنند که چه طیفی از رنگ قهوه‌ ای مد نظر شماست؟ قهوه‌ای روشن، متوسط یا تیره و سوخته همگی در دسته رنگ‌ موی قهوه‌ ای جای دارند و از نظر خانم ‌ها نمی ‌توان نام کلی برای همه رنگ‌ های قهوه‌ای قرار داد. اما جالب اینجاست که این قضیه برای آقایان صدق نمی ‌کند و معمولاً مردان اکثر رنگ‌ های قهوه‌ای با تناژ‌های متفاوت را در دسته کلی رنگ مو قهوه‌ای می بینند. باید بدانید که انواع طیف ‌های رنگ مو قهوه‌ای برای مردان جذاب به نظر می ‌رسند و اگر رنگ پوست شما و رنگ چشمتان با یکی از تناژ‌های رنگ مو قهوه‌ ای سازگاری دارد، در انتخاب آن به عنوان رنگ موی جذاب و خیره کننده شک نکنید. در دسته رنگ موهای قهوه‌ای تیره می ‌توانید از رنگ ‌های زیر استفاده کنید:

  • رنگ موی موکا
  • رنگ مو شکلاتی تیره
  • رنگ مو شکلاتی فندقی
  • رنگ مو شاه بلوطی
  • رنگ مو دارچینی

اگر از طیف قهوه ‌ای روشن به دنبال رنگ موی مناسب برای خود هستید، رنگ‌ های زیر را به شما پیشنهاد می ‌کنیم:

  • رنگ مو عسلی روشن
  • رنگ مو کنفی
  • رنگ مو بیسکویتی
  • رنگ مو نسکافه‌ای روشن
  • رنگ مو طلایی
  • رنگ موی کاراملی روشن

قبل از انتخاب رنگ، حتما از سازگار بودن رنگ مو انتخابی با رنگ چشم و پوست خود اطمینان حاصل کنید تا در نهایت نتیجه ای جذاب و زیبا تحویل بگیرید.

رنگ مو قهوه‌ای

رنگ مو قرمز 

برخلاف تصور رنگ موهای فانتزی آنچنان مورد توجه مردان نیست و اغلب آقایان به رنگ موهای کلاسیک با تناژ قهوه‌ای، قهوه‌ای روشن و یا مشکی علاقه دارند. اما در این بین رنگ مو قرمز با رنگ ‌های دیگر کمی تفاوت دارد و درصدی از مردان ایرانی به رنگ مو قرمز و یا هم خانواده ‌های این رنگ علاقه نشان داده‌اند. اگرچه رنگ مو قرمز جذاب ‌ترین رنگ از نظر مردان به شمار نمی ‌رود، اما اگر بخواهیم پنج رنگ اصلی که آقایان به آن علاقه دارند را لیست کنیم، باید به رنگ مو قرمز یا تناژ‌های مشابه مانند رنگ موی شرابی هم اشاره کرد. رنگ مو قرمز فانتزی دوام کمی روی موهای شما خواهد داشت، به مراقبت ‌های مخصوصی نیاز دارد و در مدت زمان کوتاهی شادابی و رنگ اصلی خود را از دست می ‌دهد.اما در مقابل رنگ مو شرابی که می ‌تواند دارای واریاسیون قرمز یا بنفش باشد، دوام بیشتری داشته و رنگ اصلی آن برای مدت زمان طولانی‌ تری با همان کیفیت حفظ می‌شود. به عقیده اغلب مردان خانم‌ هایی که رنگ موی قرمز یا شرابی را انتخاب می ‌کنند، جسارت بالایی دارند و از روحیه شاد و سرزنده‌ای هم بهره می‌ برند.

رنگ مو قرمز 

رنگ مو یخی دودی

یکی دیگر از رنگ موهایی که مورد علاقه و پسند آقایان قرار گرفته است و می ‌تواند آنها را به سمت خود جذب کند، رنگ موی یخی دودی می ‌باشد. به صورت کلی رنگ مو دودی در سال ‌های اخیر به شدت ترند شده است و همان طور که خانم‌ ها به سمت آن جذب شده اند، این رنگ مو در دسته رنگ موهای مورد علاقه آقایان هم جای گرفته است. رنگ موی یخی دودی در دسته رنگ ‌های سرد جای دارد که شما را بسیار جذاب و دست نیافتنی می‌ کند و اگر بتوانید این ترکیب رنگ را با تکنیک‌ های خاصی مانند بالیاژ مو اجرایی کنید، به شدت به جذابیت آن اضافه خواهید کرد. باید اشاره کرد که رنگ موی یخی دودی بیشتر مناسب خانم‌ هایی است که پوست روشنی دارند و این رنگ روی چنین پوست‌ هایی جذابیت و گیرایی خود را بیشتر از هر زمان دیگری نشان می ‌دهد. می ‌توانید برای جذاب ‌تر شدن این رنگ مو از نظر مردان از تکنیک آمبره هم برای ترکیب رنگ موی یخی دودی استفاده کنید و آن را حتی روی موی مشکی خود پیاده نمایید.

رنگ مو زیتونی عسلی

اگر بخواهیم در این لیست به آخرین رنگ مو مورد علاقه مردان اشاره کنیم، باید رنگ مو زیتونی عسلی را معرفی نماییم. این رنگ مو در عین اینکه از تناژ قهوه‌ ای بهره می ‌برد، ‌رگه هایی از سبز هم در خود داراست و همین رنگ زیتونی آن است که این رنگ را از دسته رنگ‌ های قهوه‌ای جدا کرده است. رنگ مو زیتونی عسلی شما را یک فرد جذاب و خاص نشان می ‌دهد و به دلیل جدید بودن این رنگ می‌ تواند تاثیر زیادی در نگاه اول روی مردان داشته باشد. به دلیل ترکیبی بودن این رنگ، اهمیت زیادی دارد که آرایشگر شما در اجرای رنگ موی زیتونی عسلی مهارت بالایی داشته باشد و بتواند به حرفه‌ ای‌ترین شکل این رنگ را روی موهایتان پیاده کند. این رنگ مو چهره شما را شاداب‌ تر و گرم تر نشان می‌ دهد و اگر دوست دارید جذابیت چشم و چهره خود را افزایش دهید و این رنگ مو با رنگ پوست شما سازگاری دارد، حتماً رنگ مو زیتونی عسلی را برای افزایش میزان توجه طرف مقابل خود انتخاب کنید.

سخن پایانی

در این مطلب جذاب ‌ترین رنگ مو از نظر آقایان را به شما معرفی کردیم تا بتوانید رنگی متناسب با سلیقه مردان ایرانی برای موهای خود انتخاب کنید. باید اشاره کرد که ممکن است رنگ ‌های نام برده شده با رنگ پوست رنگ چشم و سلیقه شما سازگاری نداشته باشد و شما مجبور به انتخاب از بین رنگ‌های نام برده نیستید. هدف از این مطلب آن بود که سلیقه، نظر و رنگ مورد علاقه مردان برای رنگ موی انتخابی خانم ‌ها را به شما معرفی کنیم تا اگر دوست دارید جذاب ‌تر و گیراتر دیده شوید، رنگی مناسب با رنگ پوست و چشم خود و البته سلیقه شخصیتان را انتخاب نمایید. در این مسیر یک آرایشگر حرفه ‌ای می ‌تواند بسیار کمک کننده باشد و با ارائه مشورت‌ های درست و اصولی در زمینه تناسب رنگ چشم و رنگ پوست مناسب‌ ترین گزینه را به شما معرفی کند.

 

این خبر توسط شهروند خبرنگار ارسال شده و صحت آن توسط پایگاه خبری خبریفا رد یا تائید نمی شود

جهت ارسال خبر از طریق لینک زیر اقدام نمایید

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.