بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

برترین بازیکنان ایران در سال ۱۴۰۲؛ سه ماه باورنکردنی برای رامین

برترین بازیکنان ایران در سال ۱۴۰۲؛ سه ماه باورنکردنی برای رامین

برترین بازیکنان ایران در سال ۱۴۰۲؛ سه ماه باورنکردنی برای رامین
به گزارش خبریفا به نقل از فوتبال ۳۶۰ برترین بازیکنان ایران در سال ۱۴۰۲؛ سه ماه باورنکردنی برای رامین رامین رضاییان دومین بازیکن برتر ایران در سال ۱۴۰۲ بود.

در پایان سال ۱۴۰۲، مجموعه فوتبال ۳۶۰، اقدام به معرفی ۱۵ بازیکن برتر فوتبال ایران در این سال نموده است. این انتخاب بر اساس بررسی کارشناسان این مجموعه از عملکرد بازیکنان شاغل در ایران و لژیونرها در رقابت‌های باشگاهی و ملی در سال گذشته صورت گرفته است. رامین رضاییان دومین بازیکن برتر این فهرست است.

غیرقابل مهار روی ضربات کاشته

رامین رضاییان علاوه بر اینکه سال بسیار خوبی را پشت سر گذاشت ، در یک مقطع ۳ ماهه و در پاییز ۱۴۰۲ آمار عجیبی ثبت کرد. این بازیکن در ۱۴ بازی که در تیم ملی و سپاهان در ترکیب اصلی قرار گرفت روی ۱۶ گل موثر بود. رضاییان که پیش‌تر هم مهارت خود را در زدن ضربات کاشته نشان داده بود، در این ۳ ماه بیش از همیشه در زدن ضربات کاشته موفق بود و ۳ بار دروازه حریفان را با شلیک‌های مهار نشدنی خود باز کرد و بهترین کاشته‌زن ایران در سال ۱۴۰۲ لقب گرفت.

رضاییان مهره کلیدی هجومی سپاهان

رضاییان در دوران بازیگری خود به میل نفوذ به محوطه جریمه حریفان مشهور بود. این بازیکن در این فصل نقش تاثیرگذاری در سپاهان هجومی ژوزه مورایس ایفا کرد و حتی بعضاً این مربی رضاییان را در خط هافبک به کار گرفت. رضاییان در ۳۲ بازی در تمام رقابتها برای سپاهان به میدان رفت و ۱۰ گل زد و ۱۲ پاس گل داد. اوج درخشش این بازیکن در لیگ قهرمانان آسیا بود که با ۵ گل بهترین گلزن نمایندگان ایران در این مسابقات لقب گرفت. رضاییان برابر تیم قدرتمند الهلال هم گل زد و هم پاس گل داد.

جناح راست تیم ملی در اختیار رضاییان

رامین رضاییان یکی از اصلی‌ترین بازیکنان تیم ملی در سال گذشته بود. این بازیکن در ۱۷ بازی به میدان رفت و با ۵ پاس گل دومین پاسور برتر تیم ملی در سال ۱۴۰۲ بود. رضاییان ۲ گل هم به ثمر رساند. این بازیکن یکی از مردان مورد اعتماد امیر قلعه‌نویی در جام ملت‌های آسیا بود و پس از آنکه رقیب این بازیکن در پست دفاع راست یعنی صادق محرمی به دلیل آسیب‌دیدگی ادامه مسابقات را از دست داد به تنهایی در این پست بازی کرد. یکی از مهم‌ترین لحظات رضاییان در این مسابقات، پنالتی پایان بازی برابر سوریه بود که تبدیل به گل کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.