بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

قدرت مشابه گوشی‌های پرچمدار به گوشی‌های میان‌رده می‌آید

قدرت مشابه گوشی‌های پرچمدار به گوشی‌های میان‌رده می‌آید

قدرت مشابه گوشی‌های پرچمدار به گوشی‌های میان‌رده می‌آید

قدرت مشابه گوشی‌های پرچمدار به گوشی‌های میان‌رده می‌آید به گزارش خبریفا به نقل از زومیت پردازنده‌ی میان‌رده‌ی معرفی‌نشده‌ی کوالکام عملکردی نزدیک به پردازنده‌های پرچمدار خواهد داشت.

کوالکام در حال کار روی پردازنده‌ی میان‌رده‌ی جدید اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳ است که احتمالاً به‌زودی معرفی خواهد شد. این پردازنده از نسل قبلی خود قوی‌تر است و عملکرد بهینه‌تری دارد.

طبق اطلاعات فاش‌شده در ویبو، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳ در واحد CPU به هسته‌ی اصلی Cortex-X4 مجهز است که فرکانس ۲٫۹ گیگاهرتزی دارد و قدرت پردازشی چشمگیری ارائه می‌دهد.

فرکانس درخورتوجه هسته‌ی اصلی اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳ با مشخصات همین هسته در پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۳ مشابه است که در پرچم‌دارانی نظیر گوشی سامسونگ مدل گلکسی S24 اولترا و گوشی شیائومی مدل شیائومی ۱۴ اولترا به‌کار گرفته شده است. این موضوع نشان می‌دهد که پردازنده‌ی جدید کوالکام، عملکردی در حد‌و‌اندازه‌ی پرچمدارها دارد، نه میان‌رده‌های معمولی.

واحد CPU اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳ علاوه‌بر هسته‌ی اصلی، احتمالاً چهار هسته‌ی میانی Cortex-A720 با فرکانس ۲٫۶ گیگاهرتز و سه هسته‌ی Cortex-A520 با فرکانس ۱٫۹ گیگاهرتز خواهد داشت. سیستم-روی-چیپ جدید کوالکام از پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 732 استفاده خواهد کرد.

ممکن است پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳ در نسخه‌هایی با دو فرکانس متفاوت عرضه شود. کوالکام احتمالاً در مارس ۲۰۲۴ (اواخر اسفند ۱۴۰۲ و اوایل فروردین ۱۴۰۳) این دو پردازنده را معرفی خواهد کرد.

تا پیش از افشای مشخصات پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳، شایعاتی مبنی‌بر حضور پردازنده‌ای با همین مشخصات در گوشی وان پلاس مدل Ace 3V منتشر شده بود. این گوشی اولین دستگاهی خواهد بود که قدرت پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳ را به‌نمایش خواهد گذاشت.

گوشی OnePlus Ace 3V به صفحه‌نمایش LTPO OLED تخت با وضوح ۱.۵K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و ۱۶ گیگابایت رم مجهز است. این گوشی از باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از آداپتور ۱۰۰ واتی استفاده می‌کند و می‌تواند به یکی از جذاب‌ترین مدل‌ها در فهرست بهترین گوشی میان‌ رده بازار امسال تبدیل شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.