بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

بیوگرافی الناز ملک در سریال سقوط نقش آیسان + همسر و سوابق

بیوگرافی الناز ملک در سریال سقوط نقش آیسان

بیوگرافی الناز ملک پور بازیگر نقش آیسان در سریال سقوط با سوایق و عکس و پیج اینستاگرام الناز ملک را در ادمه این صفحه ببینید.

بیوگرافی الناز ملک در سریال سقوط نقش آیسان

بیوگافی الناز ملک بازیگر

الناز ملک از بازیگران تازه کار تئاتر و سینما و تلویزیون میباشد و متولد دهه هفتاد است .

او کار خود را با تئاتر آغاز کرده است و تاکنون در چندین نمایش چون مکبس به کارگردانی امیر دژاکام نقش آفرینی کرده است. در سال ۱۴۰۱ با سریال سقوط به صورت حرفه ای مقابل دوربین قرار گرفت و در اولین تجربه حرفه ای خود با بازیگران شناخته شده ای همچون حمید فرخ نژاد همبازی شد و تجارب بسیار خوبی در زمینه بازیگری به دست آورد.

بیوگافی الناز ملک بازیگر

جالب است بدانید که الناز ملک علاوه بر بازیگری، نوازنده خوبی نیز است و بسیار زیبا کمانچه می نوازد و با زبان ترکی آشنایی کاملی دارد.

وضعیت ازدواج الناز ملک

الناز ملک در حال حاضر مجرد است و هنوز ازدواج نکرده.

پیج اینستاگرام الناز ملک

Elnaazmalek

وضعیت ازدواج الناز ملک

پخش این سریال با توجه به حواشی ایجاد شده توسط «حمید فرخ نژاد» با اما و اگرهایی مواجه شده بود. براساس شنیده ها جلسه‌ای با حضور نماینده فیلیمو، محمد حسین مهدویان مشاور کارگردان و نماینده نهادهای نظارتی درباره مشخص شدن تکلیف پخش این سریال برگزار شده است. خروجی این جلسه در نهایت منجر به این تصمیم شد که سریال از شامگاه پنجشنبه پانزدهم دی‌ماه پخش خود را شروع کند.

بیوگرافی الناز ملک در سریال سقوط

سریال «سقوط» بدون تبلیغات و انتشار خبر روی پلتفرم «فیلیمو» بارگذاری شده است. این سریال در سکوت کامل خبری جلوی دوربین رفت و در زمان تولید آن هیچ خبر و عکسی از آن منتشر نشد.

علاوه بر حمید فرخ نژاد بازیگران دیگری چون عباس جمشیدی فر، سجاد بابایی در این سریال بازی کرده‌اند. نقش اصلی زن این سریال به یک چهره تازه به نام الناز ملک سپرده شده است.

بیوگرافی الناز ملک
بیوگرافی الناز ملک

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.