بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

تعطیلی مدارس کل کشور تا پایان هفته جهت جلوگیری و مقابله با ویروس کرونا (کووید-۱۹)

تعطیلی مدارس کشور - خبریفا

تعطیلی مدارس کل کشور

سخنگوی دولت در رابطه با تعطیلی مدارس کل کشور گفت: در پسا کرونا سطح سلامت جمعیت کشور را ارتقاء می‌دهیم. ایران جز شفاف‌ترین کشور ها در خصوص اعلام این موضع بوده و از همه ظرفیت‌های خود برای پیشگیری و کنترل و درمان این بیماری استفاده کرده است.

به گزارش خبرینو به نقل از میزان، علی ربیعی در نشست خبری امروز خود که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: کرونا مسئله اول کشور و به تبع آن مسئله اول دولت است.

 

 

 

 

سخنگوی دولت، گفت: دولت از ابتدای قطعی شدن اولین نتیجه تست کرونا، به دور از هرگونه ملاخظه و حاشیه، بصورت شفاف اطلاع‌رسانی کرد. اعتقاد داریم که در قضیه سلامت عمومی، صداقت مولفه اصلی است. ما برخلاف برخی کشورها که مصلحت‌اندیشی‌های سیاسی و اقتصادی را مقدم بر سلامت مردم خود می‌کنند، جان و سلامت مردم را مقدم بر همه چیز می‌دانیم.

وی بیان داشت: در پسا کرونا سطح سلامت جمعیت کشور را ارتقاء می‌دهیم. ایران جز شفاف‌ترین کشورها در خصوص اعلام این موضع بوده و از همه ظرفیت‌های خود برای پیشگیری و کنترل و درمان این بیماری استفاده کرده است.

ربیعی بیان داشت: بر اساس صحبتی که با وزیر آموزش‌وپرورش داشتم مقرر شد که مدارس تا پایان هفته تعطیل باشد. در مورد تعطیلی مدارس در هفته آینده، روز پنجشنبه هفته جاری تصمیم‌گیری می‌شود.

سخنگوی دولت، گفت: دخایر کالاهای اساسی به اندازه کافی موجود است؛ قیمت ارزاق عمومی گوشت به تعادل رسیده است؛ دولت بازار گوشت و مرغ را اشباع کرده است. تلاش برای رسیدن به تولید روزانه یک میلیون ماسک وجود دارد. 

همچنین طی اعلام قبلی دانشگاه‌ها تا آخر هفته آینده تعطیل خواهند بود.

 

دانشگاه قم

دانشگاه قم تا پایان سال تعطیل شد
با تصمیم مدیران دانشگاه قم، این دانشگاه به منظور محافظت بهداشتی در مقابل همه گیر شدن ویروس کرونا تا پایان سال تعطیل شد.

مدارس اردبیل

تمام مدارس مشگین‌شهر تا عید نوروز تعطیل شد
فرماندار مشگین‌شهر گفت: بر اساس پیشنهاد ارائه شده در جلسه مشترک شورای تامین و شورای بهداشت و سلامت تمامی مدارس این شهرستان تا عید نوروز تعطیل شد.
وی با بیان اینکه  از امروز چهارشنبه تا اطلاع ثانوی ساعات کاری ادارات و نهادهای دولتی شهرستان با ۴۵ دقیقه تاخیر شروع می‌شود، از کارمندان خواست از صرف هر گونه غذا از جمله صبحانه در محیط اداری خودداری کنند.
وی اظهارداشت: بر اساس مصوبه دیگری تمامی مجتمع‌های آبدرمانی و قلیان‌سراهای این شهرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل شده است.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.