بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

تعطیلی مدرسه برابر است با تعطیلی آینده/ معلمان و دانش‌آموزان در اولویت واکسن قرار بگیرند

تعطیلی مدرسه برابر است با تعطیلی آینده - خبریفا

تعطیلی مدرسه برابر است با تعطیلی آینده

سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: تعطیلی مدارس برابر است با تعطیلی آینده بنابراین باید اولویت تزریق واکسن ویروس کرونا با فرهنگیان و دانش‌آموزان باشد تا با تعطیلی بیش از این در مدارس رو به رو نباشیم.

به گزارش خبریفا، سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران درباره تعطیلی مدارس گفت: تعطیلی مدرسه برابر است با تعطیلی آینده بنابراین باید اولویت تزریق واکسن ویروس کرونا با فرهنگیان و دانش آموزان باشد تا با تعطیلی بیش از این در مدارس رو به رو نباشیم.

مسعود ثقفی با تاکید بر اینکه برای تربیت دانش آموزان در ایام تعطیلی مدارس نگران هستیم افزود: آموزش غیر حضوری برای تربیت دانش آموزان قطعا آسیب‌هایی خواهد داشت و لطمه بزرگی به لحاظ توسعه بدنی، جسمی، محیطی و زیستی دانش آموزان می‌زند.

ثقفی با بیان اینکه اگر بازگشایی مدارس انجام نشود دانش آموزان در برخی از ساحت‌های تربیتی، تربیت نمی‌شوند گفت: مثلا ساحت اجتماعی که دانش آموز حضور در اجتماع و ارتباط با دیگران را نمی‌آموزد و یا در ساحت زیستی که اکثر بچه‌ها در منازل در حال چاق شدن هستند و یا ساحت هنری که به دلیل نشستن دانش آموزان پای شبکه‌های ماهواره‌ای و اینترنتی و تحت تاثیر این شبکه‌ها تعریف دیگری از هنر دریافت می‌کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.