بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

لیفت صورت و پیشانی، راهی برای بازگرداندن جوانی و زیبایی

لیفت صورت و پیشانی، راهی برای بازگرداندن جوانی و زیبایی

لیفت صورت و پیشانی، راهی برای بازگرداندن جوانی و زیبایی

حتما نام لیفت صورت و پیشانی به گوش‌تان خورده است. یکی از معضلاتی که اغلب در اثر افزایش سن یا در مواردی استفاده بیش از حد از لوازم آرایشی، زیبایی افراد را تهدید می‌کند، چروک‌های پدیدارشده در سطح پیشانی هستند که موجب افتادگی ابروها، پژمرده‌شدن چهره و گاهی هم ایجاد ظاهری اخمو خواهند شد.

واقعیت تاسف‌باری که همه ما دیر یا زود با آن روبه‌رو می‌شویم، نمایان‌شدن اثرات پیری در چهره است که ابتدا با چروک‌های پیشانی آغاز می‌شود. زمانی که خودتان را در آینه نگاه می‌کنید و سفتی و کشسانی پوست‌تان را ازدست‌رفته می‌بینید، حس ناراحت‌کننده‌ای به‌سراغ‌تان می‌آید اما اینجا آخر خط نیست. هنوز راه‌هایی وجود دارند که ما آن‌ها را با عنوان روش‌های جوانسازی صورت می‌شناسیم و قرار است شما هم در این مقاله با آن‌ها آشنا شوید.

چه زمانی به لیفت صورت و پیشانی نیاز داریم؟

در جوامع مدرن، توجه به زیبایی و تلاش برای دستیابی به آن، دغدغه رایج زنان و مردان محسوب می‌شود. افزایش سن، زندگی در کلان‌شهرهایی با هوای آلوده یا تغذیه‌های ناسالم، همگی جزء عواملی هستند که نخستین تاثیر منفی خود را روی پوست نشان می‌دهند.

کلاژن‌های بافت پوست در اثر این عوامل تضعیف و خاصیت ارتجاعی پوست به مرور زمان کم‌تر می‌شود. در نتیجه، خطوطی افقی و شیارهایی پدیدار می‌شوند که هریک از آن‌ها ظاهری خسته، ناراحت و عصبانی به ماهیچه‌های صورت تحمیل می‌کنند.

با این‌که شرکت‌های تبلیغاتی، کرم و لوسیون‌های مختلفی را به‌منظور ازبین‌بردن چین‌وچروک‌های صورت تبلیغ می‌کنند اما شاید بهتر باشد گول این شعارهای اغراق‌آمیز را نخورید و پول‌تان را بیهوده هدر ندهید چون راه‌حلی که برای مساعدکردن شرایط ظاهری‌تان موثر به‌نظر می‌رسد، لیفت است.

از این رو  افراد زیر ۴۰ سال معمولاً کاندیدای مناسبی برای لیفت صورت و پیشانی نیستند. افراد بالای ۴۰ سال که از افتادگی پوست، چین و چروک و خطوط صورت و پیشانی خود ناراضی هستند، می‌توانند کاندیدای مناسبی برای لیفت صورت و پیشانی باشند.

چه روش‌ هایی برای لیفت صورت و پیشانی وجود دارد؟

چه روش‌ هایی برای لیفت صورت و پیشانی وجود دارد؟

اگر با نگاه‌کردن خود در آینه حس می‌کنید بالاکشیدن ابروهایتان می‌تواند چشم‌هایتان را درشت‌تر و خطوط چروک اطراف آن را محو کند، لیفت شقیقه مناسب شماست و اگر فقط با چروک‌های عمیق یا سطحی روی پیشانی مشکل دارید، لیفت پیشانی گزینه ایده‌آلی برای رفع مشکل خواهد بود اما سوال اینجاست که چه روشی را برای پیشبرد هدف‌تان از دستیابی به زیبایی و جوانی مد نظر دارید؟

معمولا برخی افراد به‌دلیل ترسی که از جراحی دارند، روش‌های غیرتهاجمی همچون بوتاکس، تزریق ژل، تزریق چربی و لیفت با نخ را ترجیح می‌دهند اما شاید بهتر باشد یادآور شویم که همیشه انتخاب با متقاضی نیست. گاهی به‌دلیل عمیق‌بودن خطوط چروک، پزشک زیبایی دستور جراحی را برای شخص تجویز می‌کند.

حساسیت‌ هایی که روش جراحی برای لیفت صورت و پیشانی دارد!

روش‌هایی که در زمینه جوان‌سازی پوست به‌کار می‌روند، در بسترهای متنوع و گسترده‌ای هستند و هریک از آن‌ها به‌نوبه خود، مسبب تحولاتی شگرف و چشمگیر در زیبایی خواهند بود. جراحی لیفت، رایج‌ترین راهکارهای زیبایی و درمانی است که اثربخشی قوی دارد و ماندگاری آن در حالت ایده‌آل، تا چندین سال برآورد می‌شود.

این روش، به جنگ با عمیق‌ترین خطوط می‌رود و با نشاطی که به پوست می‌بخشد، پیروز میدان می‌شود اما بااین‌حال حساسیت‌هایی هم دارد که بد نیست راجع‌به آن‌ها بیشتر بدانید. به‌طور مثال، ممکن است بعدها محل برش جراحی ظاهر ناخوشایندی به خود بگیرد یا در طول فرایند، اعصاب حسی آسیب ببینند. ترمیم نامناسب یا جوش‌نخوردن بخیه، خون‌ریزی و هماتوم و خشکی چشم، از دیگر آسیب‌های احتمالی هستند که نباید تهدیدشان را نادیده گرفت.

حالا شما در نقطه‌ای ایستاده‌اید که به ۲ راه منتهی می‌شود. یک راه به مزایای جراحی لیفت پیشانی و دیگری به عوارض آن. قطعا سردرگم شده‌اید و منطق‌تان را برای یک تصمیم‌گیری درست گم کرده‌اید! توصیه ما این است که قبل از یک انتخاب عجولانه و مراجعه سرخودانه به مراکز نامعتبر برای جراحی، چند جلسه مشاوره داشته باشید.

از اهمیت مشاوره قبل از لیفت صورت و پیشانی غافل نشوید

از اهمیت مشاوره قبل از لیفت صورت و پیشانی غافل نشوید

مشاوره رایگان لیفت صورت، یکی از چندین خدمات مراکز معتبر است. طی این بحث و گفت‌وگو با جراح فک و صورت و پلاستیک، او معاینه‌های لازم را انجام می‌دهد و پوست و استخوان زیرین شما را ارزیابی می‌کند. همچنین شما موظف به بیان شرایط جسمانی مانند فشارخون بالا یا سابقه انعقاد خون، معرفی داروهایی که درحال‌حاضر استفاده می‌کنید و صحبت‌هایی پیرامون عادت‌های ناسالم سبک زندگی‌تان مانند مصرف دخانیات، هستید.

شرکت در جلسات مشاوره، به شما کمک می‌کند که دید بازتری نسبت به شرایط جراحی داشته باشید و پزشک هم با نظر به این‌که آیا اصلا شما کاندید مناسبی برای این عمل هستید یا نه، تصمیم بهتری خواهد گرفت. با این اوصاف، سوالات خود را از پزشک و بیان انتظارات و نگرانی‌های خود را درخصوص جراحی، دریغ نکنید.

انتخاب هوشمندانه یک کلینیک برای لیفت صورت و پیشانی

میل به زیبایی، همواره در وجود آدمیزاد بوده و هست. مهم‌ترین اقدامی که در نتیجه راهکارهای زیبایی اعمال‌شده بر شما نتیجه می‌دهد، تصمیم درست برای انتخاب یک مرکز زیبایی معتبر خواهد بود. زمانی که صحبت از اعتبار و اعتماد به یک مجموعه می‌شود، دقیقا منظور ما ابتدا داشتن مجوزهای لازم برای فعالیت است. مجوزها، برچسب اطمینانی به‌منزله رعایت اصول بهداشتی، تجهیزات پیشرفته و نیروهای کارآمد هستند.

در وهله دوم، برخورداری کلینیک از تخصص بهترین جراح پلاستیک صورت است. تبحر، دانش و تجربه کافی پزشکان، این اطمینان خاطر را به زیباجو می‌دهد که قطعا بهترین روش برای حل مشکلات او اعمال می‌شود.

رفتار صبورانه و محترمانه پرسنل، وجود تجهیزات و دستگاه‌های به‌روز موجود در مطب، کیفیت مواد مصرفی و تزریقی، شهرت مطبی که انتخاب کرده‌اید، امکان فعالیت او در فضای مجازی و بررسی بازخورد و نظرات مثبت مردمی در فضای مجازی، از دیگر شاخص‌هایی هستند که در انتخاب کلینیک باید مد نظر قرار بگیرند.

بهترین کلینیک و پزشک زیبایی،

طبق توصیه‌هایی که تا اینجا خواندید، مسلما یکی از چالش‌هایی که برای انجام لیفتینگ صورت در پیش دارید، انتخاب مرکز زیبایی‌ قابل اعتماد است. دکتر امیر علیزاده، به‌عنوان یکی از برترین جراحان تهران شناخته می‌شود که با بورد تخصصی خود، در زمینه جراحی دهان، فک و صورت فعالیت دارد و با فعالیت‌های پژوهشی و مقاله‌های به‌چاپ‌رسیده خود در این حوزه‌ها معروف شده است.

جمع‌بندی

با لیفت صورت و پیشانی، می‌توان خیلی از تغییرات ناخوشایندی که بسیاری از زنان و مردان در دهه‌های ۴۰ یا ۵۰ زندگی با آن مواجه می‌شوند را رفع کرد. درست فکر می‌کنید؛ منظور ما همان چروک‌هایی هستند که در نواحی مختلف صورت، به‌خصوص پیشانی و اطراف چشم نمایان می‌شوند و چهره را به‌تدریج از جذابیت و جوانی می‌زدایند.

 

این خبر توسط شهروند خبرنگار ارسال شده و صحت آن توسط پایگاه خبری خبریفا رد یا تائید نمی شود

جهت ارسال خبر از طریق لینک زیر اقدام نمایید

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.