بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

تمام دستگاه‌های فرهنگی در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مشارکت داشته باشند

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: امروز حفظ ارزش‌های فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و انتقال پیام شهدا به آیندگان امری ضروری است و همه دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی باید در جهت نشر و گسترش این فرهنگ تلاش کنند.

تمام دستگاه‌های فرهنگی در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مشارکت داشته باشند

تمام دستگاه‌های فرهنگی در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مشارکت داشته باشند

تمام دستگاه‌های فرهنگی در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مشارکت داشته باشند به گزارش خبریفا به نقل از ایثار، سردار سلیمانی در سفر به استان مازندران ابتدا در گلزار شهدای امامزاده ابراهیم آمل حضور یافت و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

وی در گفت‌وگو با رسانه‌ها گفت: امروز حفظ ارزش‌های فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و انتقال پیام شهدا به آیندگان امری ضروری است و همه دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی باید در جهت نشر و گسترش این فرهنگ تلاش کنند.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: این امر در سایه هماهنگی، برنامه‌ریزی و تغییر ساختاری محقق خواهد شد و ان‌شاءالله به امید خدا در حوزه معاونت فرهنگی، تعامل و باید ملاک قرار گیرد.

سلیمانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: شهدا به گردن همه ما حق دارند، اگر معنویت و راه این شهدا نبود نظام جمهوری اسلامی نمی‌توانست در مقابل دشمنان انقلاب اسلامی ایران قد علم کند.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص برنامه‌های فرهنگی بنیاد گفت: برنامه‌های فرهنگی بنیاد با محور قرار دادن منویات و بیانات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در حوزه ایثار و شهادت ترسیم و تعیین شده است. تلاش می‌کنیم طرح‌ها و برنامه‌ها جدید و خلاقانه باشند.

سلیمانی در این رابطه افزود:

سلیمانی اضافه کرد: تولید فیلم و مستند از برنامه‌های فرهنگی بنیاد در حوزه ایثار و شهادت است. همچنین ان‌شاء‌الله به‌زودی سریال شهید بهشتی تولید خواهد شد. همه دستگاه‌های ذی‌ربط باید برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همکاری و مشارکت داشته باشند و یاد و خاطره شهدا را در جامعه زنده کنند.

وی در ادامه ضمن شرکت در اردوی «فرزندان معزز شاهد و ایثارگر با نیازهای ویژه» که در مجتمع رفاهی نارنج شهرستان نور برگزار شد با خانواده شهیدان گران‌قدر «کریم و ابوالقاسم حسن‌نژاد» و والدین بزرگوار شهید مدافع حرم «علی جمشیدی» دیدار و از آنان تجلیل کرد.

سردار سلیمانی همچنین در شهرستان آمل با جانباز سرافراز نخاعی «حاج یحیی عسگری‌پور» دیدار و از ایشان تکریم به عمل آورد.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدارها صبر و مقاومت خانواده شهدا و ایثارگران را بی‌نظیر توصیف کرد و گفت: خانواده‌های عزیز شهدا از اجر معنوی برخوردار هستند و احترام به آنان واجب است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.