بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

توجه دولت به حوزه ایثار و شهادت در لایحه بودجه سال آینده

توجه دولت به حوزه ایثار و شهادت در لایحه بودجه سال آینده

توجه دولت به حوزه ایثار و شهادت در لایحه بودجه سال آینده معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز چهارشنبه ۲۳ آذر ماه در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران از توجه دولت به ایثارگران در لایحه بودجه سال آینده خبر داد.

توجه دولت به حوزه ایثار و شهادت در لایحه بودجه سال آینده
به گزارش خبری فا به نقل از ایثار، دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده اظهار کرد: در جلسه امروز دولت مصوبات خوبی برای لایحه بودجه آینده داشت و در زمینه تأمین آمبولانس ایثارگران خوشبختانه علاوه بر هلال احمر و وزارت بهداشت، بنیاد شهید و امور ایثارگران می‌تواند برای تأمین آمبولانس در سال آینده از طریق داخلی و خارجی، آمبولانس مورد نیاز ایثارگران را تأمین کند.
وی افزود: همچنین در مورد خودروی جانبازان ۷۰ درصد مقرر شد از محل واردات خودرو برای این جانبازان نیز خودرو پیش‌بینی‌ شود. به حکم ماده ۴۵ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران تسهیلاتی نیز برای خرید خودروی داخلی برای ایثارگران مشمول پیش بینی شده است.
قاضی‌زاده هاشمی یادآور شد: تسهیلات مسکن و اشتغال ایثارگران نیز از جمله مواردی است که در لایحه بودجه امسال مانند سال گذشته مورد توجه قرار گرفته و توجه خوبی به حوزه ایثار و شهادت در لایحه بودجه وجود دارد و ان‌شاءالله مجلس نیز از آن حمایت خواهد کرد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.