بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

سوالات متداول اپلیکیشن کالا برگ (شما)

سوالات متداول اپلیکیشن کالا برگ (شما)

در این قسمت از سایت خبریفا سوالات متداولی که در رابطه با اپلیکیشن شبکه ملی اعتبار، اپلیکیشن شما برایتان پیش می آید را پاسخ میدهیم.

سوالات متداول

سوالات عمومی

خانواری که طبق اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، حساب دریافت یارانه آن‌ها در استان مربوطه افتتاح شده است مشمول دریافت یارانه هستند.

فقط خانوارهایی که در دهک ۱ تا ۳ قراردارند و مبلغ یارانه دریافتی آنها به ازای هر نفر ۴۰۰.۰۰۰ تومان می‌باشد، مشمول افزایش ۲۰ درصدی اعتبار خرید می‌باشند، و این اعتبار زمانی قابل استفاده است که خانوار حداقل ۷۰ درصد یارانه نقدی خود را به صورت کالابرگ الکترونیک از ۱۱ گروه کالایی خرید نماید.

فقط در صورتی می‌توانید از افزایش ۲۰ درصدی استفاده کنید که ۷۰ درصد از مبلغ کل یارانه پرداختی را از طریق کالابرگ الکترونیکی خرید نمایید و در صورت عدم خرید کالابرگی همان یارانه ۴۰۰.۰۰۰ تومانی را در زمان مقرر دریافت خواهید کرد.

پس از نصب برنامه کاربردی”شما” نسبت به مشاهده موجودی اعتبار اقدام نمایید.

خانوار‌هایی که طبق اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، حساب دریافت یارانه آن‌ها در استان مربوطه افتتاح شده است مشمول دریافت یارانه هستند.

خیر، امکان برداشت نقدی افزایش ۲۰ درصدی وجود ندارد و فقط قابل استفاده به صورت خرید ۱۱ گروه کالایی در فروشگاه‌های مجاز طرح کالابرگ الکترونیک می‌باشد.

اگر در فروردین ماه سال جاری یارانه دریافت نمی کردید جهت ثبت نام به سامانه www.my.gov.ir مراجعه کنید. در صورتی که یارانه بگیر بوده و حذف شده اید، جهت ثبت درخواست بررسی وضعیت خانوار برای دریافت یارانه به سامانه www.hemayat.mcls.gov.ir مراجعه فرمایید.

در حال حاضر مبلغ اعتبار به‌میزان یارانه دریافتی خانوار است.

اعتبار به سرپرست خانوار تخصیص داده شده است و از کلیه کارت‌های بانکی سرپرست خانوار قابلیت خرید وجود دارد.

اعتبار به حساب بانکی واریز نمی‌شود. این اعتبار برروی کد ملی شارژ می‌شود.

با استفاده از کلیه کارت‌های بانکی که متعلق به سرپرست خانوار است، قابلیت خرید وجود دارد.

اعتبار به حساب بانکی واریز نمی‌شود. این اعتبار برروی کد ملی شارژ می‌شود.

با استفاده از کلیه کارت‌های بانکی که متعلق به سرپرست خانوار است، قابلیت خرید وجود دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.