بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

جاوید فرزامی بنیانگذار هایدا درگذشت / بیوگرافی جاوید فرزامی

جاوید فرزامی بنیانگذار هایدا درگذشت

جاوید فرزامی بنیانگذار هایدا درگذشت

جاوید فرزامی موسس برند هایدا که سال ۱۳۷۵ و بدون کمک از خانواده و زمانی که فقط ۲۰ سال داشت ساندویچ هایدا را در خیابان شریعتی تهران راه اندازی کرد به دلیل عارضه ریوی درگذشت.
بنیانگذار ساندویچی هایدا درگذشت. نامی که تداعی‌کننده طعم سس‌های غلیظ روی ژامبون سرد، است. در زیر بیوگرافی جاوید فرزامی را در سایت خبریفا مطالعه بفرمایید

جاوید فرزامی که بود؟

به گزارش خبری فا به نقل از فرارو، سال ۱۳۷۵ جاوید فرزامی در حالی که بیست سال بیشتر نداشت به تنهایی از اردبیل به تهران آمد. همان موقع تقصیم گرفت ساندویچ‌فروشی در تهران دایر کند.

به این ترتیب فرزامی بدون کمک خانواده اولین شعبه هایدا را در خیابان شریعتی تهران افتتاح کرد.

هایدا به سرعت در میان ساندویچ‌فروشی‌ها قدعلم کرد و با ساندویچ‌های آماده و سردش یکی برندهای محبوب غذایی شد.

جاوید فرزامی توانست کیفت مواد اولیه را تا حدودی حفظ کند تا هایدا با جلب رضایت‌ مشتریان برای چند سال‌ متوالی به عنوان برند محبوب مردم معرفی شود.

بعد از گذشت چند سال ساندویچ‌فروشی هایدا که شعبه‌های متعددی دایر کرد. رفته رفته تنوع ساندویچ‌ها را بیشتر کرد و در کنار ساندویچ‌های سرد و آماده، چند شعبه ساندویچ گرم و برگر هم تاسیس کرده است.

بیوگرافی جاوید فرزامی

جاوید فرزامی در گفت‌و‌گوهایش از تأسیس شعب آب‌میوه و بستنی مخصوص هایدا نیز سخت به میان آورده بود چنان که نشان می‌داد در پی نزدیک کردن شباهتش با رستوران‌های بزرگ زنجیره‌ای دنیاست.

فرزامی درصد بزرگی از موفقیت در کارش را مدیون ارتباط خوب با کارکنانش می‌دانست و آن‌ها را جزئی از خانواده‌اش تلقی می‌کرد. وی مشتری مداری در کار حرفه‌ای‌اش را مهم‌ترین رکن موفقیت می‌دانست و برای دست‌یابی به این مهم  تمامی کارکنانش می‌بایست در کلاس‌های آداب معاشرت و مشتری مداری شرکت کنند.

جاوید فرزامی بر این باور بود مشتریانی دارد که حتی متوجه ذره‌ای تغییر در طعم و ظاهر ساندویچ‌ها می‌شدند و به سرعت آن را درمیان می‌گذاشتند. او می‌گفت ما هیچ وقت نسبت به کیفیت مواد اولیه و حتی ارائه آن به مشتری‌ها مضیقه نکردیم و کارشناسانی داریم که به صورت مداوم کیفیت اجرایی را در شعب بررسی می‌کنند.

جاوید فرزانی برای رسیدن به این درجه ا زموفقیت تقریبا روزی ۲۰ ساعت کار می‌کرد و در حالی که برنامه داشت شعبی را در اروپا دایر کند، در سن ۴۵ سالگی بر اثر آمبولی ریه درگذشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.