بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

خرید بدون واسطه از چین / نحوه واردات مستقیم از چین

خرید بدون واسطه از چین اگر قصد انجام خرید بدون واسطه از چین را دارید، اگر می خواهید بهترین محصول مورد نظر را با قیمت مناسبی واردات کنید، ابتدا بایستی اطلاعات بسیار زیادی را در زمینه واردات و صاد...

خرید بدون واسطه از چین

اگر قصد انجام خرید بدون واسطه از چین را دارید، اگر می خواهید بهترین محصول مورد نظر را با قیمت مناسبی واردات کنید، ابتدا بایستی اطلاعات بسیار زیادی را در زمینه واردات و صادرات کسب نمایید. تجارت بین المللی یک پروسه پیچیده و بزرگی است که نیاز به تخصص و تجربه بالایی دارد. برای کسب تجربه در ادامه با شرکت علی والا همراه باشید.

خرید بدون واسطه از چین

خرید از چین

تجارت بین المللی یک تجارت بزرگی است که از دیرباز تاکنون به شکل های متنوع صورت می گیرد. بسیاری از تجار دوست دارند اقدام به خرید بدون واسطه از چین کنند. در واقع برای این کار بدون دخالت هیچ گونه شخص حقوقی این کار را انجام می دهند. برای این کار لازم است شخص وارد کننده خود تمامی اقدامات لازم را انجام داده و گام به گام را خود به تنهایی پشت سر بگذارد. برای این کار نیاز به داشتن مهارت و تخصص بسیار زیادی است.

 توجه داشته باشید برای خرید از چین شما باید حداقل با شرکت های معتبر و یا تجار با سابقه مشورت هایی را داشته باشید، تا در صورت هرگونه مشکلی بتوانید به راحتی آن را برطرف نمایید. برای واردات مراحل زیادی حائز اهمیت قرار می گیرد؛ اما زمانی که شما قصد دارید خود به تنهایی اقدام به واردات نمایید، بایستی ابتدا دانش خود را در زمینه تجارت بین المللی ارتقا دهید.

شما می توانید با مطالعه کتاب ها و بخشنامه های لازم در این زمینه در ارتقای سطح دانش خود گام های بزرگی را بردارید. همچنین همکاری و یا مشورت گرفتن از بازرگانان و شرکت ‌های بزرگ بایستی در راستای کار شما قرار بگیرد. دقت کنید تمام مراحل هرچند گام های بسیار کوچک همگی باید بررسی شوند و در آن حوزه اطلاعات زیادی را کسب کنید. شما ابتدا باید از خود بپرسید واردات به چه معنایی است؟ چرا اقدام به واردات می کنید؟ نوع محصول مورد نظر برای واردات چیست و آیا بازار خوبی خواهد داشت؟ آیا با واردات این محصول می توانید به سود برسید؟ با گام ها و فرآیندهای مهم تجارت بین المللی آشنایی دارید؟ این ها همگی سوالاتی هستند که در کنار کسب تجربه بایستی برای آن ها پاسخ های منطقی داشته باشید. زمانی که توانستید برای هر یک از این سوال ها به صورت تک تک جواب مشخصی ارائه دهید آنگاه می توانید اقدام به خرید بدون واسطه از چین کنید.

چند گام مهم و کاربردی در تجارت بین المللی

واردات به عنوان یک تجارت بزرگی است که تجار علاوه بر تامین نیاز بازار برای سود و منفعت خود وارد این دنیای بزرگ می شوند. شما نوع کالاهای مورد نیاز بازار را از کشورهای دیگر وارد می کنید که برای این کار باید مراحل زیادی را پشت سر بگذارید و همچنین دانش و اطلاعات زیادی را نیز در این زمینه کسب نمایید. واردات در ایران نقش بسیار مهمی را در زمینه رشد اقتصادی به عهده دارد البته سطح بالایی از نیاز بازار داخل توسط واردات از دیگر کشورها تامین می گردد. قبل از اینکه شما به عرصه تجارت بین المللی گام بگذارید، باید در رابطه با قوانین بین المللی و همچنین قوانین بین دو کشور آشنایی پیدا کنید. استراتژی تجارت بین المللی علاوه بر طرح اقتصادی یک طرح سیاسی است که می ‌تواند در زمینه فرهنگی نیز نقاط قوت بسیار زیادی داشته باشد.

  • برای خرید بدون واسطه از چین شما ریسک بزرگی را انجام می دهید؛ پس باید به اندازه ای قدرت داشته باشید که بتوانید گام موثری در این زمینه بردارید.
  • شناخت کالای هدف یکی از مهمترین اقدامات شما تجار عزیز می باشد. برای شروع ابتدا باید محصول مورد نظر را که قصد واردات آن را دارید، پیدا کنید. برای این کار باید درباره محصولات مورد نیاز بازار، تحقیقاتی را انجام دهید و این تحقیقات بایستی در جنبه های مختلف باشد. اینکه آیا تجارت و بازرگانی های دیگری در این زمینه فعالیت دارند؟ آیا جدا از فعالیت این بازرگانی ها برای تامین نیاز بازار باز هم این نیاز حس می شود؟ این ها همگی سوالاتی هستند که نتیجه آن ها برای انتخاب محصول وارداتی اهمیت دارند. شما حتی پس از شناخت محصول مورد هدف باید قبل از خرید و یا واردات اقدام به بازاریابی داخلی کنید. بازاریابی اهمیت بسیار زیادی در زمینه موفقیت شما دارد؛ چرا که قرار است بلافاصله بعد از واردات محموله را وارد بازار نمایید، پس باید مشتریان خود را جهت فروش دستگاه داشته باشید.

خرید از چین

نحوه واردات مستقیم از چین

  • شناخت تولید کننده برای خرید بدون واسطه از چین جزو مراحلی مهمی است که شما خود به تنهایی بایستی آن را انجام دهید‌. می توانید به صورت حضوری یا غیر حضوری درباره تمامی شرکت های تولید کننده در زمینه محصول مورد نظر تحقیقات بسیار زیادی را انجام دهید. این گام اهمیت بسیار زیادی دارد و یک ریسک بزرگی محسوب می شود. چرا که این روزها کلاهبرداران بسیار زیادی به عنوان شرکت ‌های تولیدکننده و صادرکننده در تجارت بین المللی فعالیت می کنند. شما که قصد واردات از چین را دارید، باید بدانید ریسک بزرگی را قرار است انجام دهید. پس به همین منظور توصیه می شود با شرکت های معتبری نظیر بازرگانی علی والا همکاری نمایید. اگر شخصا می خواهید این کار را انجام دهید حتماً به صورت حضوری از کارگاه و یا کارخانه شرکت مربوطه دیدن کنید و از اعتبار آن مجموعه اطمینان حاصل کنید.
  • اکنون نوبت به اخذ کارت بازرگانی است و این کارت به عنوان سند رسمی شما برای تجارت محسوب می ‌شود. شما باید برای اخذ کارت بازرگانی دارای تمام شرایط لازمه باشید؛ در نتیجه اسناد مورد نظر را به سازمان و سمت مربوطه جهت دریافت کارت ارائه دهید. مامورین سازمان تمام مدارک را مورد بررسی قرار می دهند و در نتیجه پس از تایید این کارت برای شما صادر می گردد. جدا از کارت بازرگانی شما موظف به اخذ بسیاری از مجوزهای مربوطه هستید که یکی از این مجوزها شامل ایران کد خواهد بود. برای دریافت ایران کد که یک کد ۱۶ رقمی است شما باید از سازمان مربوطه اقدام به اخذ نمایید. به عنوان مثال، برای واردات مواد غذایی یا دارویی بایستی این کد از سازمان وزارت بهداشت یا برای محصولات ورزشی از سازمان وزارت ورزش و غیره دریافت شود.

خرید مستقیم از چین

نتیجه

خرید بدون واسطه از چین شامل تجارت بین المللی است که بین دو کشور اتفاق می ‌افتد در این روش شخص تاجر خود به تنهایی اقدام به واردات از چین می کند. برای واردات شما قرار است در دنیای بزرگ تجارت بین المللی به رقابت بپردازید، پس کسب تجربه و فراگرفتن اطلاعات بسیار زیادی در این زمینه اهمیت بسیار زیادی دارد. به طور کلی حتی اگر قصد خرید بدون واسطه نیز داشته باشید، بایستی با تجار موفقی نظیر شرکت علی والا همکاری ‌هایی را داشته باشید تا بتوانید با موفقیت گام های واردات را پشت سر بگذراند. علی والا بهترین بازرگانی تجاری کشور است که جهت همکاری با کمترین هزینه میزبان شما عزیزان خواهد بود.

 

این خبر توسط شهروند خبرنگار ارسال شده و صحت آن توسط پایگاه خبری خبریفا رد یا تائید نمی شود

جهت ارسال خبر از طریق لینک زیر اقدام نمایید

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.