بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

خطر حمله بیولوژیک از طریق واکسن کرونا / رویدادی توسط ببیل گیتس

چرا مسئولین احتمال توطئه را در زمینه پزشکی از سمت امریکا و اروپا را نادیده می گیرند ؟ مگر نه این است که امریکا خود متهم ردیف اصلی تولید ویروس کرونا و دشمن درجه اول ایران است حالا چگونه به واکسنی اعتماد کنیم که مستقیم یا غیر مستقیم امریکایی ها و انگلیسی های خبیث در آن دست دارند .

خطر حمله بیولوژیک از طریق واکسن کرونا

خطر حمله بیولوژیک از طریق واکسن کرونا

خطر حمله بیولوژیک از طریق واکسن کرونا آوریل ۲۰۲۰ رویدادی توسط مکرون ببیل گیتس دبیرکل who برای ایجاد شتاب در درمان کووید ۱۹ برگزار شد نتیجه این رویداد ایجاد سازوکار بین الملل واکسن کرونا به نام کواکس زیرنظر who و بنیاد گیتس شد . در سال ۲۰۱۰ بیل گیتس : می خواهیم جمعیت جهان را با واکسن ۱۵ درصد کاهش دهیم مکرون رئیس جمهور فرانسه همان کشوری که خون های آلوده به ایدز را وارد ایران کرد. جهان پور سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: ایران به عضویت اتحادیه کواکس درآمد.

نمکی وزیر بهداشت و درمان ایران گفت: تلاش برای واردات واکسن از کواکس ادامه دارد قرار است از یک شرکت هندی ۲۰ میلیون دوز واکسن کرونا خریداری کنیم . محمد مهدی زمانی پژوهشگر تحقیقات بالینی: واکسن هندی می گویند این واکسن در اصل هندی نیست و همان واکسن آکسفورد انگلستان است واکسن کرونای شرکت سروم هند در واقع با همکاری علمی دانشگاه آکسفورد و برخی شرکت های امریکایی در حال نتیجه دادن است.

گزارش: مرضیه نجفی

 

این خبر توسط شهروند خبرنگار ارسال شده و صحت آن توسط پایگاه خبری خبریفا رد یا تائید نمی شود

جهت ارسال خبر از طریق لینک زیر اقدام نمایید

 

نظرات بسته شده است.