بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

فروشگاه لوازم قنادی کیت کت ۲ ساله شد / ارسال محصولات به سراسر ایران

فروشگاه لوازم قنادی کیت کت با ارسال محصولات خود به سراسر ایران به تعداد مشتریان خود افزوده است. ارسال در کل ایران پوشش داشته و این فروشگاه اینترنتی محصولات خود را نه تنها به مشتریان خود در تهران، بلکه به تمام نقاط کشور ارسال کرده و در تلاش است رضایت مشتریان خود را افزایش دهد

فروشگاه لوازم قنادی کیت کت 2 ساله شد

فروشگاه لوازم قنادی کیت کت ۲ ساله شد

فروشگاه لوازم قنادی کیت کت با ارسال محصولات خود به سراسر ایران به تعداد مشتریان خود افزوده است. ارسال در کل ایران پوشش داشته و این فروشگاه اینترنتی محصولات خود را نه تنها به مشتریان خود در تهران، بلکه به تمام نقاط کشور ارسال کرده و در تلاش است رضایت مشتریان خود را افزایش دهد.

همچنین رضایت مشتریان از فروشگاه این امکان و انگیزه را به کیت کت داده تا بر اساس نیاز متقاضیان، محصولات را افزایش و پاسخگوی نیازهای آنها در زمینه‌ی آشپزی، اعم از شیرینی پزی و کیک پزی باشد.

دیگر دسته بندی فروشگاه که جزء پرفروش‌ترین آنهاست، ابزار شیرینی پزی است که شامل انواع سرنگ و ابزار برای ژله تزریقی، انواع ماسوره و قیف در دو جنس پلاستیکی و استیل و در طرح های متنوع، ابزار فوندانت و هر چه برای خمیر فوندانت از آن استفاده می‌شود، سینی فر با بهترین کیفیت و سایر لوازم مورد نیاز در شیرینی پزی است.

فروشگاه لوازم قنادی کیت کت بیشترین تنوع را در دسته بندی قالب کیک، شیرینی، مافین و… دارد. کیت کت با عرضه‌ی انواع قالب در جنس‌‌های متنوع با بالاترین کیفیت، بیشترین فروش را در این دسته داشته و طرح‌ها و اشکال گوناگون آنها همواره توجه مشتریان را به خود جلب کرده است. از جنس‌ قالب‌های این فروشگاه می‌توان به قالب گالوانیزه، قالب چدن، قالب تفلون، قالب پلاستیکی و قالب آلومینیومی و طلق شکلات اشاره کرد.

دسته بندی تزیینات کیک و شیرینی در اختیار مشتریان قرار دارد تا بسته به سلیقه و نیاز خود انواع شکلات، خمیر فوندات برای پوشش روی کیک، ترافل‌های رنگی در طرح‌های مختلف و بریلو را انتخاب کرده و از این فروشگاه تهیه کنند.

 

این خبر توسط شهروند خبرنگار ارسال شده و صحت آن توسط پایگاه خبری خبریفا رد یا تائید نمی شود

جهت ارسال خبر از طریق لینک زیر اقدام نمایید

 

نظرات بسته شده است.