بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

معافیت رایگان سربازی ۱۴۰۱ برای متاهلین بالای ۳۰ سال و دارای ۲ فرزند

معافیت رایگان سربازی ۱۴۰۱

معافیت رایگان سربازی ۱۴۰۱ برای متاهلین

معافیت رایگان سربازی ۱۴۰۱ برای متاهلین چند مدت پیش درباره موافقت با طرح خرید سربازی سال ۱۴۰۱ در کنار قیمت و غیبت مورد نیاز برای شما عنوان کردیم. البته این طرح پس گرفته شد. امروز حتی خبر جالب تری وجود دارد، البته اگر شرایط‌ش را داشته باشید! خبر جدید درباره معافیت رایگان سربازی برای متاهلین بالای ۳۰ سال و دارای حداقل ۲ فرزند در سال ۱۴۰۱ است.

مصوبه نایب رییس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ این کمیسیون برای دریافت کارت معافیت مشمولین متاهل دارای ۳۰ سال سن و دارای حداقل دو فرزند خبر داد.

بخوانید:

شرایط معافیت پزشکی ۱۴۰۱ 

سخنان محسن دهنوی در صفحه توییتر خود

سخنان محسن دهنوی در صفحه توییتر خود با اشاره به نشست کمیسیون تلفیق:

«به منظور رعایت عدالت و حرکت به ⁧‫سربازی حرفه‌ای‬⁩ در کمیسیون تلفیق پیشنهاد دادم تا فرآیند و ارقام خرید سربازی، اصلاح اساسی شود. ‏لذا مشمولین متاهل دارای ۳۰ سال سن و حداقل ۲ فرزند، کارت معافیت به صورت رایگان دریافت خواهند کرد.»

بخوانید:

خرید سربازی در سال ۱۴۰۱

مصوبه نایب رییس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱

به گزارش خبریفا به نقل از خانه ملت، سید محسن دهنوی در خصوص اصلاح شرایط خدمت سربازی اظهار کرد: کمیسیون تلفیق تاکید بر اصلاح شرایط خدمت سربازی را دارد به همین دلیل تصمیمات مناسبی از جمله افزایش حقوق تمام سربازان را تاکنون داشته است و با لحاظ اصل ۱۱۰ قانون اساسی و با توجه به بررسی‌ها، کمیسیون تلفیق برای حمایت از مشمولان متأهل دارای فرزند مصوبه‌ای داشت.

نایب رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی افزود: نمایندگان در راستای حمایت و استحکام کانون خانواده و تشویق به فرزند دوری مصوب کردند، مشمولان متأهل دارای دو فرزند و بیشتر که بالای ۳۰ سال سن دارند، بتوانند در سال آینده کارت معافیت از خدمت سربازی را به صورت رایگان دریافت کنند.

بخوانید:

شرایط معافیت کفالت ۱۴۰۱

وی توضیح داد: امروز در راستای مصوبه چند روز پیش کمیسیون تلفیق در خصوص خرید خدمت سربازی برای مشمولان غایب، اخطار قانون اساسی توسط یکی از نمایندگان در صحن تلفیق در مورد مغایرت این مصوبه با اصل ۱۱۰ قانون اساسی و عدالت مطرح شد که این اخطار مورد پذیرش رئیس کمیسیون قرار گرفت و به رأی گذاشته شد و در ادامه برای رفع این اشکال پیشنهادی برای ارائه کارت رایگان معافیت به مشمولان متأهل دارای دو فرزند داده شد که با رأی موافق نمایندگان تصویب شد.

دهنوی در توضیح پیشنهادش که در کمیسیون تلفیق تصویب شد، خاطرنشان کرد: بر این اساس با توجه به امر مقدس خانواده و تشویق به فرزندآوری و تعیین تکلیف مشمولان متأهل دارای دو فرزند و بیشتر که بالای ۳۰ سال سن دارند، در سال آینده می‌توانند کارت معافیت را به صورت رایگان دریافت کرده و معاف شوند.

وقتی صحبت از خرید سربازی می شود، بی شک باید به دنبال پرداخت هزینه بود. اگر به صورت رایگان به فکر دریافت کارت پایان خدمت هستید، باید از روش های دریافت معافیت سربازی مطلع باشید که به ۲ دسته ی کلی معافیت کفالت و معافیت پزشکی تقسیم بندی می شوند.

پیشنهاد خبریفا این است که اگر شرایط دریافت کارت پایان خدمت رایگان از طریق متاهل بودن را دارید، حتما در سال ۱۴۰۱ پیگیر آن باشید و وضعیت خود را به سرانجام برسانید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.