بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

ایده استارتاپ برای علاقمندان کارآفرینی / داشتن ایده‌های نوآورانه و خلاق

ایده استارتاپ برای علاقمندان کارآفرینی

ایده استارتاپ برای علاقمندان کارآفرینی داشتن ایده‌های نوآورانه و خلاق یکی از گام‌های اولیه برای رسیدن موفقیت در کارآفرینی است که معمولا در ذهن همه افراد وجود دارد اما آشنایی با ایده‌هایی که در جاهای دیگر دنیا اجرا شده یک راه میانبر برای شکل‌دهی کارآفرینان ایرانی محسوب شود.

برنج کامفیروز اصل

زمانی که صحبت از اقسام دانه های یک شکل و اندازه و خوش طعمی می شود، نام برنج کامفیروز اصل شمال اصل وارد میدان شده و در واقع قیمت برنج ایرانی ارزان آن نیز در سطح عمده ای در بازار صورت خواهد گرفت و همچنین برنج می تواند تمام تحریکهای برخاسته از ترشحات اسید معده را از بین برده و در نتیجه زخم معده نیز درمان شود.

ایده استارتاپ برای علاقمندان کارآفرینی

لوله پلیکا کشاورزی

یکی از لوله های پرطرفدار که در صنعت کشاورزی استفاده می شود، لوله پلیکا سفید نام دارد که رنگ آنها خاکستری می باشد و قدیمی ترین کارخانه تولید این لوله ها در کرج واقع شده است که لوله پلیکا کشاورزی نیز مناسب و ارزان بوده است.

لوله پلیکا کشاورزی

۱ مثقال زعفران

مارک های مختلفی در بازار اقدام به فروش زعفران پوشال اعلا می کنند و آن را برحسب کیفیت، با قیمتهای مختلفی ارائه می دهند، اگر بخواهید به طور دقیق بدانید ۱ مثقال زعفران چند تومان است باید گفت این محصول در بازه قیمتی ۷۰ تا ۲۵۰ هزار تومان به فروش می رسد که دارای خواص بسیار زیاد و ارزشمندی برای بدن می باشد.

1 مثقال زعفران

 

این خبر توسط شهروند خبرنگار ارسال شده و صحت آن توسط پایگاه خبری خبریفا رد یا تائید نمی شود

جهت ارسال خبر از طریق لینک زیر اقدام نمایید

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.