بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

نحوه دیدن دارایی سهام عدالت خود / سامانه استعلام و آزادسازی سهام عدالت

نحوه دیدن دارایی سهام عدالت خود - خبریفا

نحوه دیدن دارایی سهام عدالت خود

نحوه دیدن دارایی سهام عدالت خود به گزارش خبریفا به نقل از تسنیم، شرکت سپره گذاری مرکز اوراق بهادار، سامانه استعلام و آزادسازی سهام عدالت را راه اندازی کرد.

جهت اطلاع از دارایی، تعداد و شرکت های سهام عدالت مشمولان با مراجعه به آدرس اینترنتی sahamedalat.ir با انتخاب گزینه مشاهده دارایی سهام عدالت می توانند دارایی سهام عدالت خود را به تفکیک شرکت های بورسی و تعداد و ارزش هر سهم مشاهده کنند.

این درگاه جهت مشاهده اطلاعات صورت وضعیت دارایی سهام عدالت برای سهامدارانی که قبلا روش سهامداری مستقیم را انتخاب نموده‌اند، توسط شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه طراحی شده است.
قبلا نحوه آزادسازی سهام عدالت به صورت مستقیم و غیر مستقیم را توضیح دادیم که می توانید د سایت مشاهده نمایید و کسانی که از روش آزادسازی سهامداری مستقیم اقدام نموده اند هم اکنون می توانند در سایت، دارایی مبلغ و اسامی شرکت های بورسی سهام عدالت خود را مشاهده نمایند.
لازم به توضیح است که جهت ثبت سفارش فروش سهام می‌توانید به بانک‌های عامل مراجعه فرمائید و یا در صورت تمایل از طریق کارگزاری‌های فعال بازار سرمایه مطابق با شرایط مصوب اقدام فرمائید.
مشاهده دارایی سهام عدالت - خبریفا

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.