بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

پادزهر ویروس کرونا در اردیبهشت ۱۳۹۹ ساخته می شود ! / جایزه برای سازنده پادزهر

پادزهر ویروس کرونا در اردیبهشت 1399 - خبریفا

پادزهر ویروس کرونا در اردیبهشت ۱۳۹۹

پادزهر ویروس کرونا در اردیبهشت ۱۳۹۹ ؛ ویروس کرونا (کووید ۱۹) به دلیل واگیردار بودن سریع، این ویروس خیلی خطرناک می باشد، دلیل اصلی این است که وقتی در بدن شخص ناقل هست، شخص هیچ علائمی ندارد حتی تا یک هفته یا بیشتر و در همان روز اول ابتلا می تواند ویروس را منتقل کند.

همچنین زمانی که علائم این ویروس خودش را نشان می دهد سیستم ایمنی بدن را ضعیف می کند و آسیب اصلی را به ریه می رساند که می توانید با رعایت بهداشت فردی و نکات بهداشتی از مبتلا شدن به ویروس کرونا (کووید ۱۹) جلوگیری کنید.

تا کنون طبق آمار رسمی در کل جهان فراگیر شده است و تمام کشورها در حال مبارزه با این ویروس هستند

به گزارش خبریفا تمام کشورها جهت ساخت پادزهر آزمایش های مختلفی انجام داده اند و همه در حال تست و بررسی هستند ولی هنوز برای این ویروس پادزهر قطعی ساخته نشده است ولی احتمال می رود که به زودی پادزهر این ویروس ساخته شود و پس از تولید انبوه در اختیار مردم کشور قرار گیرد، هر کشوری که بتواند پادزهر و واکسن این ویروس رو درست نمایید بقیه کشورها نیز از آن دریافت می کنند تا این ویروس ریشه کن شود

این خبر هنوز تائید نشده و در دست بررسی می باشد

 

 

 

 

جایزه ویژه برای سازنده پادزهر کرونا:

همچنین بازیگر معروف چینی جکی چان در صفحه اجتماعی خود نوشت: علم و تکنولوژی نقشی محوری در مبارزه با ویروس دارند. من اطمینان دارم که به زودی پادزهری برای این ویروس ساخته خواهد شد و مردم هم با من هم عقیده هستند، هر فرد و یا سازمانی بتواند درمانی برای کرونا پیدا کند از طرف من ۱ میلیون یوان (۱۹۷ هزار دلار) جایزه خواهد گرفت.

پادزهر توسط هر فرد:

یک پزشک متخصص بیماری‌های عفونی و گرمسیری، بهترین راه مقابله با ویروس کرونا را تقویت سیستم ایمنی بدن به چند روش مختلف عنوان کرد.

دکتر فرید وحیدی در پاسخ به این سوال که استفاده از ویتامین سی، سیر، پیاز، مرکبات و غیره چه تاثیری در پیشگیری از آلوده شدن به ویروس کرونا دارد، گفت: استفاده از اینگونه موارد تاثیر خاصی ندارد اما شستن و ضد عفونی کردن دست ها در طول روز و اجتناب از زدن دست به صورت، چشم و دهان حدود ۶۵ درصد می تواند مانع مبتلا شدن به ویروس می باشد.

او در ادامه گفت: از دیگر راههای پیشگیری از مبتلا شدن تقویت سیستم ایمنی بدن می باشد، استفاده از کپسول پروبیوتیک، شربت یا قرص روی و دارو یا ریشه گیاهی جنسینگ جهت قوی شدن سیستم ایمنی بدن تاثیر زیادی دارد

در صورت ساخت پادزهر در همین مطلب اطلاع رسانی خواهد شد

 

 

در حال بروزرسانی …..

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.