بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

بازرسی ها از مراکز توزیع گاز مایع سراسر گیلان در دستور کار قرار گرفت

بازرسی ها از مراکز توزیع گاز مایع سراسر گیلان

بازرسی ها از مراکز توزیع گاز مایع سراسر گیلان

با توجه به خطرات و حوادث ناشی از توزیع کپسول های غیر ایمن گاز مایع، بازرسی از این مراکز با همکاری سایر دستگاههای مرتبط در دستور کار بازرسان اداره کل استاندارد استان گیلان قرار گرفت.

بازرسی ها از مراکز توزیع گاز مایع سراسر گیلان در شش ماهه اول سال ۱۴۰۰ با نظارت اداره کل استاندارد گیلان ۵۹۰۰ سیلندر گاز فرسوده توسط شرکت های توزیع گاز مایع نوسازی شده و به چرخه مصرف بازگشتند.

همچنین در همین مدت در بازرسی گاز مایع بیش از ۳۲۰۰ سیلندر نیز پس از جمع آوری و خارج نمودن از چرخه مصرف، منهدم گردید.

لازم به ذکر است کارشناسان اداره کل استاندارد استان گیلان با انجام بازرسی گاز مایع و گشت های مشترک هفتگی و مستمر با همراهی عوامل کمیته نظارتی شیر و سیلندر استان شامل(سازمان صمت، استاندارد، شرکت پخش فرآورده های نفتی و انجمن صنفی توزیع کنندگان گاز مایع) از تاسیسات توزیع گاز مایع و نمایندگی های موزع گاز مایع استان، کماکان بر نحوه فعالیت این مراکز نظارت دارند.

لازم به ذکر است از تعداد ۵ تاسیسات سیلندر پرکنی گاز مایع در استان ۴ مرکز موفق به کسب پروانه استاندارد شده و ۱ واحد نیز در حال حاضر به دلیل مشکلات فنی گاز مایع پلمپ میباشد.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان از تمامی شهروندان خواست، در صورت مشاهده هر گونه تخلف در رابطه با گاز مایع مورد را سریعاً از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ به بازرسان این سازمان گزارش کنند تا در کمترین زمان مورد بررسی قرار گیرد.

منبع : روابط عمومی اداره کل استاندارد گیلان

 

گزارش: امید رقابتی

 

این خبر توسط شهروند خبرنگار ارسال شده و صحت آن توسط پایگاه خبری خبریفا رد یا تائید نمی شود

جهت ارسال خبر از طریق لینک زیر اقدام نمایید

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.