بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

با این ثروت به اوج خوشبختی رسیدم

با این ثروت به اوج خوشبختی رسیدم

با این ثروت به اوج خوشبختی رسیدم من همیشه به دنبال پول و ثروت بودم و علاقه زیادی به ثروتمند شدن داشتم و همیشه به دنبال مسیری بودم که من را به آن برساند. در صدد این نکته برآمدم که به دنبال شغلی باشم که درآمد بالایی را برایم رقم بزند. با مشورت کردن با افراد موفق توانستم در زمینه تجارت فعالیت کنم و درآمد میلیاردی که به دست آوردم من را بسیار خوشبخت تر کرد.

شیرینی پسته خندان

جالب است بدانید شیرینی پسته خندان می تواند برای قلب نیز مفید باشد و با افزایس جریان خون در رگهای بدن خواهد توانست به سلامت عروق نیز کمک کند.

از جمله نتایج مصرف پسته به تاثیر آن بر کاهش محسوس فشار خون و در کنار آن به تنظیم سطح قند خون در افراد سالم (به عنوان یکی از مهم ترین خواصی که به تازگی به اثبات رسیده است) می توان اشاره نمود.

لازم به ذکر است که عرضه محصولات تازه و به خصوص عرضه انواع خشکبار به صورت تازه مانند بادام با پوست و تازه نیز هر ساله در میادین میوه و تره بار انجام می شود.

برای همین است که افراد علاقه مند به تازه خوری امکان خرید این محصولات را در هر یک از شهرهای بزرگ کشور و یا در میادین عمده عرضه این محصولات دارند.

با این ثروت به اوج خوشبختی رسیدم

پسته خندان امروز

استان سمنان نیز به عنوان یکی از تولید کننده های برتر پسته خندان امروز از نظر کیفی می تواند محصولات خوبی را به بازارهای داخل برای تازه خوری عرضه کند.

البته در حال حاضر میزان تولیدات استان سمنان در حدود یک چهارم استان خراسان رضوی در حوزه تولید و برداشت پسته می باشد.

با این وجود به دلیل نزدیک بودن این استان به تهران عرضه محصولات استان سمنان در تهران به طور گسترده ای صورت می پذیرد و برای همین شاید مردم تهران با پسته تولید شده در این استان آشنایی بیشتری داشته باشند.

با این وجود محصولات تولید شده در استان خراسان رضوی در بازار شهر مشهد بیشتر پیدا می شوند و برای همین است که در صورت نیاز می توانید موفق به خرید پسته تازه در شهر مشهد به صورت عمده شوید.

پسته خندان امروز

صادرات پسته خندان کرمان

آیا میدانید میزان صادرات پسته خندان کرمان در فاصله بین سالهای دهه هشتاد تا سال ۱۴۰۰ چه تغییراتی کرده است و مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر برداشت این محصول در استان کرمان چه بوده است؟

لازم به ذکر است تولید پسته در ایران در دهه های گذشته فراز و نشیبهای متعددی را پشت سر گذاشته است و برای همین است که بررسی میزان تولید این محصول در داخل کشور می تواند کمک زیادی به ضعف و نقاط قوت ما بنماید.

شهرستان رفسنجان به عنوان بزرگ ترین مرکز تولید کننده پسته در کشور نیز از این تغییرات متاثر بوده است و این یکی از مهم ترین دلایل نوسان تولید این محصول در کشور بوده است.

صادرات پسته خندان کرمان

 

این خبر توسط شهروند خبرنگار ارسال شده و صحت آن توسط پایگاه خبری خبریفا رد یا تائید نمی شود

جهت ارسال خبر از طریق لینک زیر اقدام نمایید

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.