بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

با پتو وارد مکان پولدارها شو

با پتو وارد مکان پولدارها شو

با پتو وارد مکان پولدارها شو شاید بگویید من اهل تظاهر نیستم و دوست دارم به خاطر چیزی که هستم مرا بخواهند اما باید بدانید که شما اگر کنار دوستتان هم با لباس بدی باشید کمتر تحویل گرفته می شوید پس برای رسیدن به خواسته هایتان و برای آنکه شما هم بتوانید مکان هایی که پولدارها می روند بروید باید کسب و کار پر درآمدی راغ ایجاد کنید که امروزه پتویی که در این مطلب موردهای مختلفش آمده است یکی از بهترین محصولات تجاری است.

پتو ژله ای

پتو ژله‌ای به پتوهای چهار فصل نیز شناخته می‌شوند و به پتوهایی نرم و لطیف گفته می‌شود که وزن بسیار سبکی نیز دارند. پتو‌های ژله‌ای از بافت بسیار نرمی برخوردار هستند و به دلیل حجم بسیار کمی که اشغال می‌کنند به عنوان پتوی مسافرتی نیز استفاده می‌شوند. اما پتوهای ژله‌ای علی‌رغم داشتن بافت نرم و وزن پایین، گرمای بسیار مناسبی دارند و به همین دلیل در همه روزهای سال می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

با وجود پتوهای ژله‌ای همه افراد در گروه‌های سنی مختلف احساس آرامش بیشتری در زمان خواب می‌کنند و دیگر از پتوهای زبر قدیمی با پرز‌های آزار دهنده خبری نیست. به همین دلیل حتی کودکان نیز تمایل به استفاده از پتوهای ژله‌ای برای خواب دارند. خوشبختانه پتوهای ژله‌ای در طرح‌ها و رنگ‌های متفاوتی عرضه می‌شود و با توجه به قیمت پتو برای جهیزیه نیز کاربرد دارد.

با پتو وارد مکان پولدارها شو

پتو سربازی

سفرهای ایرانیان همواره دلایل متعددی دارند که عروسی و جشن و مهمانی یکی از آنهاست و همچنین آمار سفرهای زیارتی نیز بسیار بالاست اما شهرهای تفریحی نیز مسافران خود را دارند پتو سربازی و پتو گوسفندی در شیراز فروش بالایی دارد در روزهای سرد پاییز و زمستان مسافران زیادی به شیراز می آیند شهر شیراز آثار باستانی و تفریحی بسیار زیادی دارد و همچنین تعداد بالایی از مردم بعد از دیدن آنها به پارکها و اسکانهای باز مراجعه می کنند.

 شهرهای زیارتی با توجه به مناسبتهای متفاوت و روزهای خاص زائرین زیادی را دارند که تعداد آنها با توجه به شرایط آب و هوایی و همچنین مناسبتها متغیر است با اینکه هتلهای زیادی برای اسکان وجود دارد پتو سربازی همچون پتو مسافرتی ساده در مشهد فروش بالایی دارد و این امر دلالت بر هوای سرد مشهد و زائرینیست که می خواهند در هوای باز بخوابند.

پتو سربازی

پتو شادیلون

پتو شادیلون به عنوان یک محصول مصرفی پرطرفدار با تنوع بسیار بالا تولید می‌شود. در بازار داخلی به علت بالا بودن تقاضا علاوه بر تولیدات برندهای داخلی، اقلام نیز از طریق واردات به بازار تزریق شده و در اختیار خریدار قرار می‌گیرد.

با این وجود به علت باکیفیت بودن انواع پتو ایرانی، اغلب خریداران ترجیح می‌دهند برندهای تولید داخل را انتخاب نمایند. برای خرید ویژه پتو درجه یک به علت بالا بودن حجم تولید، انتخاب‌های بسیاری خواهید داشت. از این رو توصیه می‌شود همواره بهترین مراکز را متناسب با نوع خرید خود انتخاب نمایید. عدم رعایت نکات فنی و در نظر نگرفتن استاندارهای پتو، می‌تواند منجر به عدم خرید رضایت بخش این محصول شود.

یکی از بهترین برندهای تولیدی در زمینه انواع پتوهای گل برجسته، شادیلون است. این برند محصول شرکت نوبافت مشهد است که تنوع بسیاری از نظر طرح، رنگ، سایز و اندازه دارد.

کارخانه پتو شادیلون واقع در استان خراسان در سال ۱۳۵۵ تاسیس و از سال ۱۳۸۳ خورشیدی به صورت تخصصی انواع پتو را تولید و به بازار عرضه می‌نماید. تولیدات این برند با توجه به سلایق مشتریان، مناسب برای تمام سنین می‌باشد.

انواع پتو دو نفره، یک نفره، مسافرتی، پتو جوان، پتو نوجوان و نوزادی از جمله تولیدات برند شادیلون در این زمینه به شمار می‌روند. تنوع طرح و رنگ، کیفیت بالا، امکان سفارش در رنگ‌های دلخواه، استفاده از بهترین الیاف و ماندگاری مناسب از جمله ویژگی‌های کیفی این محصولات هستند.

پتو شادیلون

 

این خبر توسط شهروند خبرنگار ارسال شده و صحت آن توسط پایگاه خبری خبریفا رد یا تائید نمی شود

جهت ارسال خبر از طریق لینک زیر اقدام نمایید

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.