بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

روابط عمومی و تبلیغات دو بال قوی ارتباطات / تقدیر از فیلمساز بین المللی

روابط عمومی و تبلیغات دو بال قوی ارتباطات

روابط عمومی و تبلیغات دو بال قوی ارتباطات

روابط عمومی و تبلیغات دو بال قوی ارتباطات در جلسه ای که به همت گروه هنری صیقلان در شرکت ماهان برای تقدیر از فیلمساز بین المللی هوشنگ درویش پور برگزار شد، حجت بقایی مدیر روابط عمومی شرکت ماهان گفت: من فکر می کنم روابط‌عمومی بدون تبلیغات هیچ کاری نمی تواند از پیش ببرد و تبلیغات بدون روابط عمومی هیچ سودی ندارد و این یعنی این دو بال های قوی مدیران بنگاه های صنعتی، فرهنگی، هنری هستند.

در ادامه این جلسه، بقایی با اشاره به حضور هوشنگ درویش پور در جلسه گفت: من فکر می کنم آقای درویش پور توانسته با توجه به امکانات و مسایلی که این روزها همه ما با آنها مواجهیم وظیفه خود را در معرفی و تبلیغ جامعه ایرانی و خصوصا صنایع ایرانی بردارد. ایشان با ساخت و تولید ده ها مستند تبلیغاتی در آرامش کامل وظیفه خود را نسبت به جامعه ایرانی ادا کنند. هرچند حالا حالاها کار داریم.

دکتر علی حسین پور مدیرعامل شرکت ماهان و مدیر گروه هنری صیقلان سخنران بعدی بود که با تشکر از بقایی بابت برگزاری این جلسه از خدمات هوشنگ درویش پور تشکر و قدردانی کرد و از ایشان خواست که بر فعالیت های خود بیفیزایند.

هوشنگ درویش پور هم در پایان جلسه با اشاره به آخرین حضور بین المللی خود در برزیل گفت: ما در برزیل برنده بهترین فیلمنامه و بهترین بازیگر نقش اول مرد شدیم و چند فیلمنامه جدید در دست داریم که مراحل دریافت مجوزها را دارند می گذرانند که انشالله به زودی در خدمت مردم عزیز و گرانقدرمان خواهیم بود.

لازم به ذکر است که فیلم (قصه پرواز) به کارگردانی هوشنگ درویش پور در آخرین حضور بین المللی خود خوش درخشید.

منبع : http://www.shara.ir

 

گزارش: امید رقابتی

 

این خبر توسط شهروند خبرنگار ارسال شده و صحت آن توسط پایگاه خبری خبریفا رد یا تائید نمی شود

جهت ارسال خبر از طریق لینک زیر اقدام نمایید

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.