بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

فراخوان دهمین امریه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال ۱۳۹۹

فراخوان دهمین امریه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال 1399 - خبریفا

فراخوان دهمین امریه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال ۱۳۹۹

فراخوان دهمین امریه وزارت اطلاعات در سال ۱۳۹۹ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بر مبنای این نگرش که خدمت سربازی بشکل امریه در سازمانها مهیاکرده است به گزارش خبری فا از آنجا که فارغ التحصیلان جوانان کشور سرمایه­ های انسانی نسل فردای کشور بوده و خدمت مقدس سربازی زمینه ساز آمادگی و تجربه اندوزی آنان را فراهم می نماید.

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بر مبنای این نگرش که خدمت سربازی بشکل امریه در سازمانها مهیاکرده است.

شرایط لازم در جهت بهره گیری از توانایی­ های بالقوه­ نسل جدید در ایجاد تحوّل و تعالی در سطح نظام دولتی و خصوصی کشور است در نظر دارد از بین فارغ التّحصیلان واجد شرایط، نسبت به جذب نیروی امریه سربازی نماید. تمامی مراحل ثبت نام، ارزیابی و  پیگیری و پایش از طریق سامانه ­های الکترونیکی صورت می­ پذیرد.

در این فراخوان سرفصل­های راهبردی از قبیل: قوانین ICT، امنیّت فضای سایبری، فناوری اطلاعات، سیستم یکپارچه نظارت، استارتاپ ها، دولت همراه  است. همچنین  نظارت بر طرح USO و دستیابی به تعالی در ابعاد دولت الکترونیک، به عنوان مهمترین رئوس مورد تأکید در برنامه­ جذب این سرمایه ­های انسانی می باشد.

در این مرحله از جذب نیروی امریه  با توجه به نیازمندی های پرسنلی ستاد و دستگاه­های تابعه وزارت نیروهای با تحصیلات کارشناسی ارشد و دکترا در رشته­ های مختلفی نظیر: تحصیلی حقوق، اقتصاد و  علوم اجتماعی و  مخابرات و مهندسی  کامپیوتر، فناوری اطلاعات، امنیّت فضای سایبری، مهندسی برق و بیوانفورماتیک در سطح تهران و مراکز استانها و بشکل بومی، قابلیّت جذب خواهند داشت.

تمامی مراحل ثبت نام، ارزیابی و پیگیری از طریق سامانه های مستقر در سایت اطلاع رسانی وزارت به آدرس www.ict.gov.ir صورت پذیرفته و از تاریخ ۱۹/۳/۹۹ ساعت ۹:۰۰ مرحله دهم فراخوان نیروهای امریه وزارت آغاز و تا ساعت ۱۰ صبح ۲۵/۳/۹۹ آماده ثبت نام متقاضیان خواهد بود.

در این مرحله از فرایند، زمان ثبت نام تمدید نخواهد شد.

 

راهنمای دریافت امریه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

استان های مورد نیاز:

ایلام، بوشهر، تهران چهار محال و بختیاری،خوزستان،سمنان، قزوین و قم کرمانشاه هرمزگان

مدرک تحصیلی مورد نیاز:

کارشناسی_ارشد و دکتری

رشته تحصیلی مورد نیاز:

حقوق و  اقتصاد، علوم اجتماعی، مخابرات، کامپیوتر، فناوری اطلاعات، امنیت فضای سایبری، مهندسی برق، بیوانفورماتیک

جنسیت مورد نیاز: آقا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.