بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

مسابقه فرهنگی نماز مقاومت شهادت برگزار می‌شود / ورود به سایت مسابقه

مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری مسابقه فرهنگی «نماز، مقاومت، شهادت» با همکاری حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد خبر داد.

مسابقه فرهنگی نماز مقاومت شهادت

مسابقه فرهنگی نماز مقاومت شهادت برگزار می‌شود

مسابقه فرهنگی نماز مقاومت شهادت به گزارش خبریفا به نقل از ایثار، داوود نورچه‌ای با اعلام این خبر گفت: به مناسبت دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و چهل و سومین فجر پیروزی و روز بزرگداشت شهدا، مسابقه سراسری فرهنگی «نماز، مقاومت، شهادت» با همکاری حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می‌شود.

مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: مسابقه فرهنگی «نماز، مقاومت، شهادت» یکی از برنامه‌های فرهنگی بنیاد در دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و چهل و سومین فجر پیروزی و روز بزرگداشت شهدا است.

نورچه‌ای در ادامه گفت: شرکت در این مسابقه برای عموم علاقه‌مندان آزاد است و تعداد ۴۳ سؤال چهارگزینه‌ای پیرامون نماز از کتاب راه‌های تکمیل نماز و جهاد و شهادت در قرآن طراحی و از روز ۱۳ دی ماه در پایگاه خبری حیات طیبه برگزار می‌شود.

مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان اظهار داشت: در روز ۲۲ اسفند ماه (روز شهید) از بین شرکت‌کنندگانی که پاسخ صحیح ثبت کرده‌اند، ۴۳ نفر به قید قرعه انتخاب و به هر نفر مبلغ ۵ میلیون ریال به عنوان هدیه اهدا می‌شود.

جهت ورود به سایت مسابقه بر روی لینک زیر کلیک کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.