بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

معرفی برترین بازی های موبایل که در سال ۲۰۲۰ منتشر شدند

معرفی برترین بازی های موبایل که در سال ۲۰۲۰ منتشر شدند سال ۲۰۲۰ با تمام نحسی‌هایش، سالی فوق‌العاده برای طرفداران صنعت بازی‌های ویدیویی بود. مهم نیست که از چه پلتفرمی برای تجربه‌‌ی بازی های وید...

معرفی برترین بازی های موبایل که در سال ۲۰۲۰ منتشر شدند

معرفی برترین بازی های موبایل که در سال ۲۰۲۰ منتشر شدند

معرفی برترین بازی های موبایل سال ۲۰۲۰ با تمام نحسی‌هایش، سالی فوق‌العاده برای طرفداران صنعت بازی‌های ویدیویی بود. مهم نیست که از چه پلتفرمی برای تجربه‌‌ی بازی های ویدیویی استفاده می کنید، در طی سال ۲۰۲۰، استانداردهای جدیدی ایجاد شد و مورد انتظارترین بازی‌ها، در دسترس بازی کنندگان قرار گرفت. در این مطلب قصد داریم که به بهترین بازی های سال ۲۰۲۰ برای موبایل، اشاره‌ای داشته باشیم. پس اگر تمایل به کسب اطلاعات بیشتر دارید، در ادامه همراه وب سایت نوین اسپات باشید.

علاوه بر تمام موارد ذکر شده، کنسول های نسل نهم کمپانی مایکروسافت و سونی منتشر شدند و اتفاقات بسیاری در صنعت بازی های ویدئویی رخ داد. همچنین شیوع ویروس کرونا در سرتاسر جهان، سبب شد تا بسیاری از ناشران، استراتژی های جدیدی برای انتشار بازی‌های خود در پیش بگیرند. با وجود کنسول های مختلف با سخت افزارهای متفاوت در سرتاسر بازار، بسیاری از مخاطبان تصمیم می‌گیرند که به کمک گوشی‌های هوشمند خود به تجربه عناوین مختلف بپردازند. اگر شما خواننده‌ی عزیز نیز یکی از افراد یاد شده هستید، توجه شما عزیزان را به بهترین بازی های موبایل در سال ۲۰۲۰ جلب می‌نمایم:

در طی سالهای اخیر، بازی های نقش آفرینی بزرگی که در جهانی بازی روایت می‌شدند، برای پلتفرم IOS و اندروید منتشر شد. A3: Still Alive نیز تلفیقی از بازی های نقش آفرینی و سبک محبوب بتل رویال می باشد. بازی کنندگان می توانند به صورت تک نفره و یا با همراه دوستان خود به مبارزه به یکدیگر بپردازند. در هنگام عرضه‌ی این اثر، پنج کلاس مختلف در دسترس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های رایگان کامپیوتر که نباید از دست دهید

این اثر توانست خود را به عنوان یک بازی کلاس محور به همراه المان‌های بتل رویال معرفی کند و با موفقیت های بسیار زیادی روبرو شود. طولی نکشید که بیش از میلیون ها نفر برای تجربه A3: Still Alive وسوسه شدند. کلاس های مختلف بازی عبارتند از Berserker و Assassin و Archer و wizard و Tempelar. هر کدام از این کلاس ها دارای ویژگی‌های مخصوص و منحصر به فرد خود می باشند. در حقیقت این موضوع سبب شده که تجربه‌ی بازی، همواره مخاطبان را سرگرم نگاه دارد. همچنین، مدت زمان زیادی از عرضه A3: Still Alive بر روی گوگل پلی و اپ استور می‌گذرد اما تعداد دانلودها از موفقیت بازی خبر می‌دهند.

در ادامه لازم به ذکر است که A3: Still Alive دارای محیطی گسترده و منحصر به فرد می باشد. لوکیشن های متفاوتی برای این عنوان در نظر گرفته شده. اگر از طرفداران بازی های موبایل هستید، به هیچ وجه تجربه‌ی A3: Still Alive را از دست ندهید. می‌توان این عنوان را به منزله‌ی یکی از جاه طلبانه‌ترین بازی‌های ساخته شده برای گوشی‌های همراه به شمار آورد.  A3: Still Alive یکی از بهترین بازی های موبایل در سال ۲۰۲۰ است.

اگر اهل تجربه بازی های ویدیویی، به صورت حرفه‌ای و یا صرفاً برای سرگرمی، باشید، نام Among Us به گوشتان خورده است. این اثر در هنگام انتشار خود توانست میلیون‌ها بازی کننده را به سمت خود جلب نماید. همچنین بسیاری از بازی کنندگان، این عنوان را بر روی کامپیوترهای شخصی تجربه می کنند و از آنجایی که Among Us از قابلیت کراس پلی پشتیبانی میکند، تجربه‌ی آن بر روی پلتفرم‌های مختلف، مشکلی ایجاد نخواهد کرد. هماهنگ شدن با روند Among Us بسیار سریع شکل می گیرد از همین رو بازی توانست نظر مخاطبان را جلب کند.

همچنین تجربه‌ی گروهی Among Us بسیار لذت بخش و دوست داشتنی می باشد. روند بازی شبیه به مافیا (بازی رو میزی) است. یک خیانت کار در میان بازی کنندگان وجود دارد. در دسترس بودن Among Us ، میزان محبوبیت آن را شدت افزایش داده و به وجود آمدن قرنطینه های خانگی (به دلیل شیوع ویروس کرونا) سبب شده که بسیاری از بازی کنندگان به همراه دوستان خود وارد Among Us شوند. Among Us یکی از بهترین بازی های موبایل در سال ۲۰۲۰ است.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های ورزشی برای تجربه در سال ۲۰۲۱

گیمر های سالخورده، خاطرات ریز و درشتی را با مجموعه بازی‌های کسلوانیا رقم زده اند. در حقیقت این فرنچایز، تاثیر بسیار بزرگی بر روی صنعت بازی‌های ویدیویی گذاشت. اگر بخواهیم یکی از نسخه‌های کسلوینیا را به عنوان برترین نسخه انتخاب کنیم، بدون هیچ شکی جایگاه به Castlevania: Symphony of the Night می رسد. عنوانی که در هنگام انتشار خود بر روی کنسول خاطره انگیز و محبوب پلی استیشن وان، بسیار خوش درخشید. انتشار بازی به سال ۱۹۹۷ باز می‌گردد. داستان Castlevania: Symphony of the Night ، روایتگر تلاش‌های پسر دراکولا برای نابود کردن دراکولا می باشد. بازی در هنگام انتشار خود، موارد کاملاً جدیدی رل معرفی کرد و گیم‌پلی خالص و منحصر به فردی را به مخاطبان ارائه نمود.

معرفی برترین بازی های موبایل

تاثیرات Castlevania: Symphony of the Night بر روی صنعت بازی های ویدیویی، به شدت بالا بود. به طوری که هنوز هم برخی از المان‌های این اثر در بازی های امروزی دیده می شود. لازم به ذکر است که Castlevania: Symphony of the Night بر روی بسیاری از کنسول ها پورت شد اما اکثر این پورت‌ها نتوانستند مخاطبان را راضی کنند. اما پورت گوشی های همراه Castlevania: Symphony of the Night توانستت همان تجربه‌ی کلاسیک و منحصر به فرد نسخه‌ی اصلی را به مخاطبان ارائه نماید. دنیای Castlevania: Symphony of the Night بسیار غنی و مملو از داستان های مختلف و دوست داشتنی می باشد. پورت موبایل Castlevania: Symphony of the Night به منزله‌ی بهترین پورت بازی شناخته می شود از همین رو، بهتر است که از تجربه‌ی Castlevania: Symphony of the Night بر روی گوشی همراه خود غافل نشوید. البته نمی‌توان این بازی را به منزله‌ی یک عنوان در دسترس و همه پسند معرفی کرد.

 

این خبر توسط شهروند خبرنگار ارسال شده و صحت آن توسط پایگاه خبری خبریفا رد یا تائید نمی شود

جهت ارسال خبر از طریق لینک زیر اقدام نمایید

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.