بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

موفقیت با من دست داد و مرا به سمت ثروت برد

موفقیت با من دست داد و مرا به سمت ثروت برد

موفقیت با من دست داد و مرا به سمت ثروت برد همیشه این نکته را در ذهن داشته باشید که عزمِ شما برای رسیدن به موفقیت مهم‌تر از هر چیز دیگری است. افرادی که با عزم راسخ وارد کسب و کار می شودند، با کمی تلاش می توانند خود را به قله موفقیت برسانند. من با پشتکار توانستم در بازار انواع لیمو به موفقیت و ثروت برسم و این موفقیت را مدیون روحیه جنگنده ام هستم.

لیمو خشک خانگی

لیمو خشک خانگی خواص فوق العاده زیادی برای سلامتی و تقویت سیستم ایمنی بدن دارد و می تواند به درمان بسیاری از بیماری‌ها کمک کند، به همین دلیل مورد توجه مردم قرار گرفته شده است.

لیمو خشک خانگی در واقع یکی از فراورده های لیموی تازه می باشد، برای خشک کردن لیمو ابتدا باید لیموها را به تکه های کوچک در تبدیل کرد و سپس پس از اقدام به خشک کردن آن ها نمود.

برای اینکه بخواهید یک لیمو خوشگل عالی داشته باشی باید در انتخاب نیمو دقت کنید که از رطوبت و ضخامت اندازه برخوردار باشد.

چرا که اگر نمونی را تحلیل کنیم که به خودی خود خشک باشد و رطوبت نداشته باشد در نهایت لیموی خشک خوبی نخواهید داشت.

از طرفی استفاده از لیمو خشک در انواع غذا ها بسیار توصیه می شود چرا که مزه خوبی به غذا می دهد و از طرفی دارای ویتامین و مواد معدنی بسیار زیادی می باشد.

موفقیت با من دست داد و مرا به سمت ثروت برد

لیمو ترش شیراز

یکی از مرکباتی که درخت آن همیشه سبز است لیمو ترش شیراز است که با توجه به خواصی که دارد قیمت بسیار مناسبی دارد. گفته شده که منشا این میوه در جنوب شرقی آسیا است. در حال حاضر در همه مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری در سرتاسر دنیا کشت و پرورش می شود. تجار عرب در قرن دهم نهال و درخت لیمو را به مصر و آفریقا آوردند.

بسته به پیوند با مرکبات دیگر لیمو ترش شیرازی انواع مختلفی درجهان داردکه نمونه های آن: لیموی صحرایی استرالیایی که کوچکترین نوع است که ازان به عنوان میوه مینیاتوری یادمی کنند وبه اندازه یک تیله است. ودرانواع مارمالاد از آن استفاده می کنند. لیموی انگشتی استرالیا که خاویار مرکبات نامیده می شود.

لیمو ترش شیراز

لیمو ترش لایم کوات

لیموترش لایم کوات یکی از میوه های محبوب بوده که در فصل زمستان به بازار عرضه می شود و ظاهری شبیه به گریپ فروت دارد.

لیمو ترش لایم کوات که به لیمو ژاپنی هم معروف است طعم و مزه خوبی دارد ظاهری شبیه به گریپ فروت دارد، پوسته رویی آن زرد متمایل به قرمز است و وقتی آن را برش می دهید مشاهده می کنید که داخل آن شبیه قرمز رنگ است.

این میوه به مانند دیگر انواع مرکبات بیشتر در شمال کشور کشت می شود اما علاوه بر کشت داخلی به صورت وارداتی هم از خارج وارد کشور می شود.

همین امر سبب شده تا قیمت آن در بازار متغیر باشد و معمولا لیموترش لایم کواتهایی که از خارج وارد می شوند به دلیل هزینه های گمرکی قیمت بیشتری دارند اما میوه های داخلی مشابه با قیمت ارزانتری به فروش می رسند.

لیمو ترش لایم کوات

 

این خبر توسط شهروند خبرنگار ارسال شده و صحت آن توسط پایگاه خبری خبریفا رد یا تائید نمی شود

جهت ارسال خبر از طریق لینک زیر اقدام نمایید

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.