بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

موفقیت را با پسته های خندان کسب کردم

موفقیت را با پسته های خندان کسب کردم

موفقیت را با پسته های خندان کسب کردم انسانهای پولدار زیرکی خاصی ندارندو تنها برای ثروتمند شدن از یک سری اصول پیروی کرده اند و به این ثروت رسیده اند. من نیز برای موفق شدن در کسب و کارم از راه و روش هایی همانند برنامه ریزی، نوشتن اهداف، انتخاب شغل مناسب، انتخاب محصول مناسب برای تجارت توانستم به موفقیت های زیادی برسم و دارایی و ثروت زیادی از این طریق به دست آوردم.

قیمت پسته خندان

قیمت پسته خندان نسبت به دیگر انواع آن بیشتر می باشد زیرا که این پسته تولید شده در ایران دارای کیفیت بالایی است و از سوی دیگر فاصله بین ایران و دبی از مسیر دریایی کوتاه بوده و امکان ارسال محموله‌های صادراتی در مدت زمان کوتاهی وجود دارد.

برای همین می توانید در صورت علاقه به فعالیت در این حوزه ابتدا با بازار بزرگ شهر دبی آشنا شوید و پس از آشنایی کامل با این بازار سعی در مذاکره با شرکتهای مستقر در این شهر برای صادرات پسته زعفرانی بنمایید.

البته شرکتهایی هستند که در داخل ایران می توانند به شما کمک کنند تا پسته زعفرانی های صادراتی خود را در کشورهای حاشیه خلیج فارس و از جمله در دبی به فروش برسانید.

موفقیت را با پسته های خندان کسب کردم

پسته خندان ایرانی

پسته خندان ایرانی که در زمره خشکبار قرار می گیرد با توجه به این که منبع غنی از آهن است در رفع کم خونی مفید واقع می شود و برای همین است که مصرف آن برای افرادی که دارای وزن کم بوده و به اصطلاح لاغر هستند مفید است.

لازم به ذکر است پسته زعفرانی یکی از محصولات مغذی است که تقریبا نیمی از آن را چربی تشکیل می دهد و برای همین می تواند منبع بزرگی از چربی اشباع برای بدن انسان باشد.

علاوه بر این با دارا بودن ویتامینهایی که نقش اساسی در رفع کم خونی دارند می تواند نقش موثری در رفع لاغری داشته باشد.

پسته خندان ایرانی

پسته خندان قزوین

از جمله خوراکی های گروه بادام هندی با طعم فوق العاده  پسته خندان قزوین می باشد، درختچه های آن در کشورهایی چون سوریه، ایران، چین رشد می کنند، اما خواستگاه اصلی آن ایران است.

این آجیل بی نظیر از دیرباز تا به امروز طرفداران زیادی در دنیا داشته، به گونه ای که از کوچک تا بزرگ علاقه فراوانی به مصرف آن دارند.

در انواع مختلفی مانند اکبری، فندقی، کله قوچی و خنجری موجود می باشند که هر کدام از آنها دارای خواص و مزایای منحصر به فرد خود بوده و در مناطق گوناگون کشور کشت می شوند.

پسته جهت محصول دهی نیازمند آب و هوای گرم‌ و خشک و خاک مرغوب بوده و در جاهای سردسیر و مرطوب از رشد و محصول دهی مناسبی برخوردار نمی باشد.

پسته خندان قزوین

 

این خبر توسط شهروند خبرنگار ارسال شده و صحت آن توسط پایگاه خبری خبریفا رد یا تائید نمی شود

جهت ارسال خبر از طریق لینک زیر اقدام نمایید

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.