بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

نگارش فیلمنامه قلب عاشق به پایان رسید / نوشته حجت بقایی برای گله از مثبت تر نوشتن

نگارش فیلمنامه قلب عاشق به پایان رسید - خبریفا

نگارش فیلمنامه قلب عاشق به پایان رسید

نگارش فیلمنامه قلب عاشق حجت بقایی که به تازگی فیلمنامه خیانت خیانت است را تمام کرده است، در گفتگو با سرویس هنری خط آفتاب گفت: اساتید و دوستان گله مند بودند که چرا مثبت تر نمی نویسید، من هم با مشورت یکی از اساتید ژنتیک دو طرح فوق العاده پیدا کردم که هم براساس واقعیت است و هم فوق العاده زیبا، همین روزها نوشتن فیلمنامه قلب عاشق را تمام کردم، این روزها با توجه به شرایط عمومی جامعه سوژه های عجیبی به ذهنم می رسد، که سعی می کنم ننویسم، به اندازه کافی در گزارشات و اخبارمان به این مسایل می پردازیم.

قلب عاشق، داستان مردی که بی نهایت عاشق همسرش است اما همسرش توجهی به او ندارد، و بیشتر وقتش را با دیگران می گذراند ، فقط می خواهد او باشد، بعد از چند سال زندگی مشترک مرد بر اثر حادثه ای می میرد ، و قلب او را اهدا می کنند، بعد از اهدای قلب او به یک مرد دیگر، قصه ای جدید شروع می شود، مردجدید به دنبال زنی است که عاشقش است و بالاخره او را پیدا می کند ، ( این زن همان زن قصۀ ماست) و پس از ماجراهایی با او ازدواج می کند، زن عاشق این مرد است ، پول دارد ، و تیپ دارد و …

چند بار زن در خواب شوهر اولش را می بیند ولی با دعوا و منت سر او گذاشتن بالاخره روح مرد از او می گریزد و دیگر نمی آید، روح که از قلب دور می شود، فرمان قلب در اختیار صاحب جدیدش قرار می گیرد و اخلاق مردجدید کم کم تغییر می کند، و ماجراهایی که پیش می آید، در اواخر فیلم زن به طور اتفاقی می فهمد که قلب شوهرجدیدش اهدایی است …….

نویسنده گیلانی گفت: قبل از اینکه قرار باشد کاری تولید شود باید با چند متخصص مشورت کنیم که با همکاری اساتید خوبم با متخصصین مرتبط در حوزه روانشناسی و ژنتیک مشورت می کنیم ، درست است که این ماجرا بر اساس حقیقت بامختصری تغییرات نوشته شده ولی ممکن است یک جاهایی نیاز به تجدیدنظر باشد، این فیلمنامه با حمایت اساتید و دوستانی چون دکتر حسین پور ، علی کشاورز ، امید رقابتی نوشته شده است، بقایی در پایان افزود : لازم است عرض کنم که این فیلمنامه براساس واقعیت نوشته شده فقط اسامی ، مکان و موضوع کمی تغییر کرده است، پس از تایید اساتید فن برای عرضه در بازار فیلمنامه ارسال خواهد شد .

گزارش: امید رقابتی

این خبر توسط شهروند خبرنگار ارسال شده و صحت آن توسط پایگاه خبری خبریفا رد یا تائید نمی شود

جهت ارسال خبر از طریق لینک زیر اقدام نمایید

 

1 نظر
  1. رقابتی می گوید

    حجت بقایی: کارگری که نامش بین فعالترین هنرمندان قرن می درخشد کارگر استودیو شبکه باران ، با فعالیتهای رسانه ای شخصی خود از جمله حضور در جشنواره های فیلم و فیلمنامه، همچنین حضور به عنوان نویسنده و خبرنگار در رسانه های بین المللی خوش درخشید. به گزارش خبرنگار ما ، برخی رسانه ها در خبری اعلام کردند : نام حجت بقایی به عنوان فرد رسانه ای (خبرنگار – مستندساز – شاعر و ترانه سرا – تکنسین رسانه) فعال قرن بیستم در نشریاتی چون scientiano – geniano – regime – stringfix – flock و amazon و نشریات دیگر معرفی شده است. این برای پانزدهمین سال متوالی است که نام این هنرمند رشتی در این نشریات می درخشد. بقایی به عنوان پژوهشگر فعالیت خود را از مرکز نظرسنجی ارشاد آغاز کرد و بعدها با مراکز پژوهشی به همکاری ادامه داد. ایشان در حوزه های فیلمنامه نویسی، ادبیات، خبرنگاری هم فعالیتهایی دارند. بقایی تاکنون بیش از سیصد مستند و برنامه ترکیبی را تهیه یا کارگردانی کرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.